Eerste kweekje ooit!! incl pica's

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zoelie82
    Retired
    • Jul 2011
    • 4

    #1

    Eerste kweekje ooit!! incl pica's

    Korting op 420shop
    Wat vinden jullie ervan. Dit is mijn eerste keer dat ik kweek.

    Dit is wat ik allemaal heb gebruikt:

    1x600watt HPS
    Kweektent
    2x afzuigertje inlaat en uitlaat
    12ltr potten
    potgrond van Gamma dus geen speciale bemeste grond ofzo.

    En natuurlijk 3 x AK47 lowryder autoflower en 1x White widow (geen auto)

    Ze zijn nu al 2 maanden uitgeteld dus bijna klaar denk ik.

    Wanneer mag ik gaan knippen? Weekje?

    Peace

    IMG-20110708-00116.jpgIMG-20110708-00117.jpgIMG-20110708-00119.jpgIMG-20110708-00120.jpgde close ups komen er ook aan
  • Modest
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1390

    #2
    Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

    Ziet er knap uit!!!!! Kun je geen close up nemen van de thrichomen?
    Grtz
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment

    • Zoelie82
      Retired
      • Jul 2011
      • 4

      #3
      Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

      Bij deze

      IMG_1441.jpgIMG_1444.jpgIMG_1449.jpg als je inzoomt dan zie je van alles beter nog
      Last edited by ceBep; 10 July 2011, 21:19. Reden: verkeerd quoten, lees de regels!

      Comment

      • Zoelie82
        Retired
        • Jul 2011
        • 4

        #4
        Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

        Sooo niemand reageert joh

        Comment

        • bman
          Expert Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 77

          #5
          Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

          ik heb t zelfde probleem...nie leuk zo als je net begint...dan wil je alle hulp die je kan krijgen,...

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #6
            Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

            volgens mij heb je wel zaden in je toppen!
            grtz

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

              ja lijkt er wel op he

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Eerste kweekje ooit!! incl pica's

                oi, zonde van je ruimte, en energie. Daar hadden nog wel een plantje of 12 bij gekund.
                Magere topjes nog, maar misschien is dat normaal voor auto's. (heb ik nooit gekweekt)
                Om je oogstdatum te bepalen, moet je de trichomen bekijken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...