Advies led verlichting gevraagd.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rock420
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2023
    • 12

    #1

    Advies led verlichting gevraagd.

    Korting op 420shop
    Avond allemaal!

    mijn kweek kast is bijna zover, en ben opzoek naar en decent led lamp voor een inhoud van 110x65. Heb 1,60 aan hoogte.

    er komen Autoflowers in, en het budget ligt tussen de 150/200 euro’s.

    ik zie door alle bomen het bos even niet meer … :p


    alle tips welkom !
    Last edited by rock420; 2 March 2024, 18:43.
  • rock420
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2023
    • 12

    #2
    [QUOTE=rock420;n1860147]Avond allemaal!

    mijn kweek kast is bijna zover, en ben opzoek naar en decent led lamp voor een kweekast inhoud van 110x65. Heb 1,60 aan hoogte.

    er komen Autoflowers in, en het budget ligt tussen de 150/200 euro’s.

    ik zie door alle bomen het bos even niet meer … :p


    alle tips welkom !


    Comment

  • Bobledsgrow
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2023
    • 786

    #3
    Mars hydro of lumatek
    ik heb zelf 2 ledlamp nieuw gehaald mars hydro via alibaba dat is het goedkoopst maar duurd het langste
    En de andere 2 de lumatek voor 500
    en de mars fc3000 voor 200 op marktplaats
    Je kunt 2 kanten op
    of een nieuwe sp150
    of een 2e hands lumatek pro 200w
    ik waardeer de dim opti
    die zit helaas niet op.de sp150
    maar wel op de lumatek
    beiden geven kwalitatief zeer goed licht

    Comment

    • rock420
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Feb 2023
      • 12

      #4
      Heb toch gekozen voor de sp150.

      deze voor 70 euro inclusief verzenden op marktplaats gevonden. Voor 70 euro kan me niet veel mis gaan.

      ben ik dan toch naar verloop van tijd ontevreden. Of mis ik inderdaad toch die dim functie (wat ik niet verwacht ivm ruime hoogte die ik kan benutten)

      kan ik alsnog een upgrade doen

      Comment

      • PH donner
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2022
        • 483

        #5
        Topic geopend, tips gevraagd

        3 uur later beslist 😂

        Comment

        • rock420
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Feb 2023
          • 12

          #6
          Topic geopend, bijna 0 tips die daadwerkelijk onderbouw zijn.

          al uuuren aan het zoeken, keuze gemaakt inderdaad.

          Comment


          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Je mocht al blij zijn had je na 3 dagen een onderbouwde mening gekregen.
            Succes met je lamp

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Tjah de ledjes die erin zitten zijn voornamelijk belangrijk. De ervaringen kan je lezen hier en de resultaten op foto
        Bezig...