Help: 1-vingerige bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dbakker333
    Retired
    • Apr 2011
    • 14

    #1

    Help: 1-vingerige bladeren

    Korting op 420shop
    Ik moet nog 3 weken en mijn toppen groeien door in de hoogte en krijg bladeren van 1 blad.
    kijk op de foto's
    Wie weet wat dit is.
    foto can.jpgfoto can1.jpgfoto can2.jpg
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Help wie kan me helpen

    Staan ze nog in groei?
    Je kan nu al overschakelen naar boei hoor
    God was never on your side..

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Help wie kan me helpen

      Lijkt stressblad aan te maken in de toppen. voorbemeste grond met langzaam vrijkomende meststoffen gebruikt¿

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Help wie kan me helpen

        Dat lijkt me licht-stress toch ?

        Er is iets fout gegaan in je licht-donker-ritme.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • dbakker333
          Retired
          • Apr 2011
          • 14

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
          Staan ze nog in groei?
          Je kan nu al overschakelen naar boei hoor
          Staan ze nog in bloei?
          nee moet nog 3 weken.
          lampen staan natuurlijk ook 12/12

          wel voorbemeste grond gebruikt maar dezelfde als altijd.
          Last edited by ceBep; 18 July 2011, 19:22. Reden: dubbelpost, gebruik de bewerk bericht knop a.u.b.

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: Help: 1-vingerige bladeren

            Beste dbakker333,

            De titel van je topic voldoet niet aan de gestelde
            voorwaarden.
            We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.


            Vriendelijke groet,
            vale.

            Comment

            Bezig...