vraagje ivb met lampen in krappe ruimte

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • koen6
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 25

    #1

    vraagje ivb met lampen in krappe ruimte

    Korting op 420shop
    hoi
    k,had nog een vraagje wat is het best
    als je in een kleine ruimte met lamp werkt
    waar de planten dicht tegen de lamp zullen aankomen is het dan beter om met spaarlampen te werken
    of met tl lampen of een gewone 600 wt lamp met kap ???
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: vraagje ivb met lampen in krappe ruimte

    Dan kan je beter met TL lampen , spaarlampen of lage wattage hps lampjes(Bv 70 watt) kweken.
    Een 600watter in een kleine ruimte is foute boel, deze moet minimum 60 cm van je planten hangen en zorgt voor heel wat warmte! (wat in een kleine ruimte dus niet goed is)

    Heb je topic trouwens verplaatst naar de vragen-over-binnen-kweken sectie.

    Als je nog vragen hebt beantwoordt ik die met alle plezier (voor zover ik kan )

    Peace

    Comment

    Bezig...