Oogsten, of nog even laten staan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nero NL
    Retired
    • May 2011
    • 11

    #1

    Oogsten, of nog even laten staan?

    Korting op 420shop
    Wat denken jullie? Het is een Super Lemon haze, en mijn eerste keer. 23-05 op 12/12 gegaan, begon wat later te bloeien. Nog even laten staan, of kan hij er af? Hij heeft gisteren alleen nog maar water gekregen.


    IMG_8510.jpgIMG_8512.jpg
  • moriskeuh
    Banned
    • Apr 2010
    • 269

    #2
    Re: Oogsten, of nog even laten staan?

    Als je geen microscoop 200x hebt zodat je kan inzoomen op de trichomes is het gokkken !
    Maar normaal als de witte haren de pistels voor 3/4 de verkleurd zijn is de plant klaar.
    Dus de jouwe ziet er volgens mijn bescheiden mening klaar uit voor de oogst
    Enjoy ...

    Comment

    • member10463
      Banned
      • Sep 2010
      • 510

      #3
      Re: Oogsten, of nog even laten staan?

      nog even laten staan

      Comment

      • Nero NL
        Retired
        • May 2011
        • 11

        #4
        Re: Oogsten, of nog even laten staan?

        Thanks voor de reacties. Ik kijk wel is met een vergrootglas, of met een close up foto. Het lijkt me allemaal nogal helder/milky, vandaar dat hij nog staat. Ik heb een fotootje getrokken:

        IMG_8510-closeup.jpg

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Oogsten, of nog even laten staan?

          Die mag je nog wel even laten staan hoor je zal dan merken dat je toppen compacter gaan worden

          groetjes
          God was never on your side..

          Comment

          • Nero NL
            Retired
            • May 2011
            • 11

            #6
            Re: Oogsten, of nog even laten staan?

            Dan laat ik haar nog even staan. Bedankt!

            Comment

            • Nero NL
              Retired
              • May 2011
              • 11

              #7
              Re: Oogsten, of nog even laten staan?

              Zometeen weer loeren. Misschien dat hij er vandaag vanaf gaat.

              Comment

              • Nero NL
                Retired
                • May 2011
                • 11

                #8
                Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                Heb net weer even een foto getrokken. Top lijkt iets harder dan een paar dagen terug.

                Nog even laten staan?

                IMG_8542-ed.jpg

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #9
                  Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                  je zou haar best kunnen oogsten,maar ikzelf zou haar nog n weekje geven!
                  is n ware delicatesse ,die je hebt.lekker spoelen tot ze geel trekt.
                  grtz

                  Comment

                  • Nero NL
                    Retired
                    • May 2011
                    • 11

                    #10
                    Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                    Heheh. Ze staat nog steeds, krijgt alleen water nu al een anderhalve week of iets. Bekijk haar iedere dag, het zou zomaar een dezer dagen eens gebeurd kunnen zijn.

                    Comment

                    • Nero NL
                      Retired
                      • May 2011
                      • 11

                      #11
                      Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                      Ze zijn kort.

                      IMG_8547edit2.jpg IMG_8547-ed3.jpgIMG_8555.jpg

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                        Moooie toppen!
                        Hoe ruikt-ie ?
                        Komt er een rookverslagje ? Ben ook benieuwd hoe die smaakt.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Blani
                          Ultra Grower
                          • Jun 2011
                          • 2004

                          #13
                          Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                          Heb je echt nog vier weken moeten wachten na die eerste foto's? Mijn complimenten voor je geduld!

                          Ik zit op hetzelfde punt als jij 4 weken geleden: Eerste oogst, bruinende toppen, en ik durf nauwelijks met mijn ogen te knipperen uit angst dat ik te laat ben met oogsten. Maar dat kan dus nog zomaar 4 weken duren?

                          Comment

                          • Smokey M
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2011
                            • 85

                            #14
                            Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                            echt mooie toppen man ,, zowiesoo dat ze lekker gaan smaken
                            Bon kweekje grtt
                            keep upp the good work
                            One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Oogsten, of nog even laten staan?

                              Zeer mooie toppen zou je ook keer foto willen plaatsen als ze droog zijn.

                              Groetejs bella
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...