help!! wie kan mij uitleggen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjino
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2010
    • 91

    #1

    help!! wie kan mij uitleggen

    Korting op 420shop
    hoi tuinders,


    wie kan mij uitleggen waarom de bovenste nieuwe bladeren naar binnen krullen.

    100_3260.jpg100_3272.jpg

    oja temp is 30 graden en een lv van 54 %
    voeding startboost van aptus en regulator van aptus en canna groeivoeding met een ec van 1.4

    thanx
  • smokeykev
    Retired
    • Mar 2009
    • 1533

    #2
    Re: help!! wie kan mij uitleggen

    ik heb hetzelfde fenomeen met een LV van 78 dus dat zal het al zeker niet zijn denk bij mij ist wel zo erg ni vandaar dak ni echt oplossing weet

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: help!! wie kan mij uitleggen

      hier eens naar kijken.. wat is de afstand top de lamp en wat voor lamp gebruik je ?

      Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • sjino
        Expert Stoner
        Member
        • Feb 2010
        • 91

        #4
        Re: help!! wie kan mij uitleggen

        hoi gebruik een 600 watt lamp met een afstand van zo 70 cm

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #5
          Re: help!! wie kan mij uitleggen

          hoeveel heb je er staan?bedoel gaat het met de andere wel goed.gebruik je gs aarde zoja welke,op welke plaats meet je de temperatuur,lijkt op een klimaat probleem,lv te laag temperatuur te hoog.

          Comment

          • smokeykev
            Retired
            • Mar 2009
            • 1533

            #6
            Re: help!! wie kan mij uitleggen

            zou idd te hoge temp kunnen zijn.. mijne zit ook vrij hoog aan de toppen... probeer es me je lamp paar dagen 10cm te verhogen

            Comment

            • matthijs
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2011
              • 40

              #7
              Re: help!! wie kan mij uitleggen

              Ik heb hetzelfde gehad.
              Inderdaad je lamp hangt te laag.
              Ik heb zelf voor een hokje van 50*60*160 een 70w hps hangen en het lijkt heel goed te werken maar ook even te laag gehangen.
              Niks aan de hand, gewoon hoger hangen en alles palletti.

              Mazzels

              Comment

              • matthijs
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2011
                • 40

                #8
                Re: help!! wie kan mij uitleggen

                En dan valt het bij jou nog wel mee.
                Bij mij zagen de bovenste bladeren er heel wat erger uit, maar wel van dezelfde aard.

                Gr Matthijs

                Comment

                • sjino
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Feb 2010
                  • 91

                  #9
                  Re: help!! wie kan mij uitleggen

                  heb er 10 en ze hebben allemaal het probleem ( is wel minder nu ) en gebruik geen aarde want ze staan nog in startblokken !
                  temp meet ik op de hoogte van de plant. heb trouwens een ander afzuiger neer gezet om de temp naar beneden te krijgen ( lagere temp hogere lv tog ?) en ze lijken er op te reageren ! iedergeval bedankt voor de hulp !!

                  Comment

                  Bezig...