De winter...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • northernpietje
    Zaadje
    • Sep 2008
    • 1

    #1

    De winter...

    Korting op 420shop
    hallo ik heb 2 northern light planten van ong. 2 maanden oud.
    ze zaten altijd in de tuin maar nu de winter eraan komt heb ik ze binnen gezet.
    mijn vraag is, overleven ze het binnen tussen de winter( zonder speciale lampen) ( ze krijgen daglicht door raampje )? of gaan ze daar dood van ?
  • DaTom-p
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 209

    #2
    Re: De winter...

    Laat ze toch gewoon buiten staan zoals iedereen

    De buitenplantjes beginnen nu pas goed in de bloei te komen en tegen een iets lagere temperatuur kunnen ze wel tegen...
    Tegen de winter ga je hem toch al zeker kunnen oogsten

    Grtzzzz
    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: De winter...

      Welkom op het forum.
      Wil je jezelf ff voorstellen in de member introduction sectie?

      Ben je van plan je plantje bij te houden tot volgende zomer en haar dan te laten afbloeien, of wat is de bedoeling? Binnen afbloeien?

      Ik zou haar ook gewoon buiten laten staan, de meeste planten beginnen nu aan de bloei buiten.

      Peace

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #4
        Re: De winter...

        aangezien jouw planten al ruim 8 weken zijn zullen die met bloei beginnen dus dat is totaaal nog geen probleem kijk als zou je nu bijv een zaad ontkiemen en dan in de grond doen

        dan word ze ten 1e veel kleiner
        en de opbrngst is lager omdat ze niet veel zon meer zal krijgen

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: De winter...

          Je kan ze altijd naar binnen brengen, maar ze zullen altijd stress vertonen.

          1 Hun licht/donker cyclus word verstoord (Ze krijgen ineens op een ander tijdstip licht).
          2 Krijgen ineens in hun bloei een lichtcyclus van 12/12 terwijl het buiten langzaam donker word want je moet wel degelijk een HPS lamp hebben.

          Dus gaan ze in stress, hoelang hangt van plant naar plant en omgeving af, dus je boet zeker en vast in bij je eind resultaat.

          Grtz

          Comment

          Bezig...