einde kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • heiko
    Banned
    • Jan 2011
    • 2

    #1

    einde kweek

    Korting op 420shop
    hallo ik heb een vraagje mijn damens staan mooi maar nu zijn de haartjes voor 90% bruin ( onder) allen het bovenste top nog niet moet ik wachten of kunnen ze al naar de kapper?????
  • HR83
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 1046

    #2
    Re: einde kweek

    Hey Heiko

    een foto zegt meer dan 1000 "chat woorden"

    maar je kan de mooie bruine toppen alvast oogsten , en de hoofdtop nog wat laten afrijpen

    als je op de bovenste top wat bruine haartjes ziet komen en je wilt een wat meer "high" weedje, dan kan je nu ook alles oogsten, je kleine toppen zullen dan meer stoned zijn, en de hoofdtop zal verder afrijpen tijdens het drogen

    succes!
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment

    • Hasharin
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2010
      • 694

      #3
      Re: einde kweek

      Je zou nog even kunnen wachten denk ik .

      We wachten op de foto

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment

      • heiko
        Banned
        • Jan 2011
        • 2

        #4
        Re: einde kweek

        ja komt goed en bedankt voor de uitleg

        Comment

        Bezig...