EVSA vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mr pitbull
    Retired
    • Feb 2011
    • 287

    #1

    EVSA vraagje

    Korting op 420shop
    ik ben mijn vsa's aan het vervangen voor evsa's, maar volgens mij zijn de relais schakelkasten nu overbodig.
    de nieuwste EVSA's hebben namelijk een softstart, dwz geen piekspanningen meer.

    ik zit er nu aan te denken om ze gewoon rechtstreeks op een digitale tijdschakelklok te pluggen, deze digitale tijdschakelklokjes schakelen de stroom door een 10A relais, wat toch ruim voldoende moet zijn.


    maar hoe denken jullie hierover??


    groet
  • sjino
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2010
    • 91

    #2
    Re: EVSA vraagje

    denk dat het genoeg is omdat de evsa geen piekspanning heeft ps.. staat vsa`s dus meerdere ? is een schakkelkast dan niet makkelijker om ze allemal tegelijk te ontsteken ? ipv 2 of meer tijd schakkelaars of ga je ze doorverbinden met elkaar ?
    Last edited by sjino; 8 August 2011, 21:43.

    Comment

    Bezig...