Heb bij 1 plant vernomen dat er schimmel op zit...wat moet ik nu doen?kunnen mijn andere planten dit ook krijgen als ik deze niet weg haal???
Schimmel! Wat nu ?
Collapse
X
-
Re: Schimmel! Wat nu ?
Ja, als het niet te veel is HEEL voorzichtig weghalen en anders plant omgooien -
Re: Schimmel! Wat nu ?
Meeldauw in de regen?????????????????????
Bothrytis dus. Spuiten met Teldor.Comment
-
Re: Schimmel! Wat nu ?
Een vriend van me heeft zojuist eens gekeken en is zeker dat het "Budrot" is..Ik heb ze dus weg onmiddellijk weg gedaan.Luchtvochtigheid loopt soms op tot 99% als het licht NIET brand??Attached FilesComment
-
Re: Schimmel! Wat nu ?
zonde man,toppen zien er goed uit.je afzuiger moet je altyd 100% aanhouden,liefts gewoon met een stekker in het stopcontact,dan gaat het altyd goed.Comment







Comment