[Autoflower teelt] Zaadje in m'n eerste topje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • c20h25n3o
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 26

    #1

    [Autoflower teelt] Zaadje in m'n eerste topje?

    Korting op 420shop
    Ik had mijn eerste topje een paar dagen terug geknipt en draai daar net een jointje van, zit er opeens een zaadje tussen!?
    Hoe kan dat, de plant heeft een prima wietje gegeven en alle plantjes waren vrouwtjes. !

    En is dit zaadje nu ook een autoflower zaadje en dus "feminized"?

    ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 21:48 ----------

    Hoe herken ik trouwens een zaadzakje? Had wel wat foto's van Monty gezien maar dat waren zaadzakjes "in de groei". Deze planten zijn bijna klaar.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: [Autoflower teelt] Zaadje in m'n eerste topje?

    Nee, je weet niet wat het is.
    Misschien komt het wel van een duivenvoer-hennep-plant ergens 5 kilometer verderop.

    ow, niet goed gekeken. Binnenkweek.
    Dan is een van de vrouwtjes niet helemaal vrouw, maar herman geweest.
    Zaadje heeft dan ook herma-eigenschappen.
    Last edited by QnQ; 14 August 2011, 16:03.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Weedd
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2011
      • 56

      #3
      Re: [Autoflower teelt] Zaadje in m'n eerste topje?

      binnenkweek of buitenkweek?

      grtzz Weedd.
      Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
      niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

      Comment

      • c20h25n3o
        Senior Stoner
        Member
        • May 2011
        • 26

        #4
        Re: [Autoflower teelt] Zaadje in m'n eerste topje?

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Nee, je weet niet wat het is.
        Misschien komt het wel van een duivenvoer-hennep-plant ergens 5 kilometer verderop.

        ow, niet goed gekeken. Binnenkweek.
        Dan is een van de vrouwtjes niet helemaal vrouw, maar herman geweest.
        Zaadje heeft dan ook herma-eigenschappen.
        Misschien had ik wat meer uitleg moeten geven. Het plantje is 99% zeker een herman geworden door onwijs veel stress.
        Veel te hoge temps, 2x gevallen, wortels afgebroken en een paar keer te droog gestaan.

        Genetisch is het dus wsl gewoon een vrouwtje geweest. Van wat ik begreep zou het zaadje dus vrouwelijk moeten zijn, aangezien de moederplant dat genetisch gezien ook was (heb de leverancier van m'n zaadjes maar gecontacteerd . )

        ---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:25 ----------



        @Weedd;binnenkweek of buitenkweek?

        Eerst buiten en toen de tent in.
        Last edited by ceBep; 16 August 2011, 21:34. Reden: quote aangepast, gelieve bovenstaande berichten niet te quoten en denk aan het dubbelposten!

        Comment

        Bezig...