Binnenkweekje, need help

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #16
    Re: Binnenkweekje, need help

    Als ik op google zoek naar "HPS 50 watt", dan zie ik vrij vlot dat de lamp zelf een tientje kost en de ballast (VSA) 20 euro. Dan komt er nog een kap bij.
    Bij de growshop hebben ze vaak aanbiedingen voor een complete set: Voor 30 of 40 euro zou je klaar moeten zijn.

    Aan electra kost het misschien 5 euro per maand.

    De beste temperatuur voor een wietplant is tussen 25 en 30 graden.

    Comment

    • EKBaarsjes
      Retired
      • Aug 2011
      • 10

      #17
      Re: Binnenkweekje, need help

      dat is allemaal veelste veel voor mij, zeker nu ik mn salaris nog niet heb gekregen... ik denk tog dat ik het bij de lampen van 7 euries hou.. trouwens, ik heb net wat gaten in mn pot gemaakt, en wat grond bijgevoegd, helaas heb ik niet genoeg grond om het tot het randje te vullen, maar ik zal 1 van deze dagen een liter zak halen ))

      Comment

      Bezig...