Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

    Korting op 420shop
    nieuwe camera1 165.jpgnieuwe camera1 166.jpgnieuwe camera1 166.jpgnieuwe camera1 167.jpgnieuwe camera1 168.jpgnieuwe camera1 169.jpg

    op de eerste foto zie je een philips son t plus,die 4 rondjes gedraaid heeft.links en rechts ervan 2 superplant 600 watt.zou het kunnen dat de combi van mijn elekronische agrolux en deze lampen,een slechte is?denk nu dat ik weet waarom me laatste kweek een drama was.deze lampen hebben alleen de bloei periode boven me planten gehangen.9 weken dus maar.de voorgroei had ik mh.
    Last edited by ceBep; 15 August 2011, 18:55. Reden: foto's en text samengevoegd tot 1 bericht

    #2
    Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

    ik heb dit een keer gehad met sylvania lampen!!!
    daarop stond een nr bv 35 dit was n productie datum,alle lampen die ik toen had met dit nr sneuvelden snel en de overigge waren zwarter dan n even oude lucalox of son t phillips.
    je zult ook zien dat deze lampen trager opstarten.
    grtz

    oja de lampen die jij noemt ,zijn dit toevallig nit die ietwat goedkopere met n meer rode gloed?

    Comment


      #3
      Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

      thanks voor de info.deze zijn inderdaad goedkoop,en van dit merk hebben ze ook ver rood lampen,ik heb de normale

      Comment


        #4
        Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

        Het zou ook kunnen zijn dat het neergeslagen kwik of andere metalen zijn.
        Nodig om de ontlading te starten.
        Was vroeger heel normaal. Deze lampen doen het verder prima hoor.
        Tenzij het chineese plof lampen zijn.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

          Zo, da's erg snel. Hangen ze wel goed horizontaal in je kap ?
          Ik wilde juist een paar verrood mee bestellen binnenkort, maar ik kijk het nog even aan.
          Die MH heb je ook van Superplant ? Die zijn wel goed ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

            de mh was ook van superplant,maar heb ik aan een maatje gegeven,kijk de volgende keer effe daar of ie ook zo zwart is.

            Comment


              #7
              Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

              Hoe staat het met de lampen ?
              Wel interessant om te weten hoe het nu na twee maanden ervoor staat.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

                sorry was dit drama alweer vergeten.met een magneetbalast doen de 600 watters gewoon hun werk.normale oogst enz.de mh van 400 watt warmt de ruimte net zoveel op als een 600 wattert,dat geeft je te denken.van de 2 mh lampen is ere een al kapot,na nog geen 7 weken werk.de growshop houder zal er een leuk centje aan verdienen,maar ik hoef die zooi niet meer.de philips bulpen blijven duur,maar dan heb je ook wat

                Comment


                  #9
                  Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

                  Oke, thanks voor de resultaten en duidelijke conclusie.
                  Superplant komt er dus niet in hier.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

                    Da's KUT (kwalitatief uitermate teleurstellend) Tumble Trimmert. Ik was er laatst zelf bij in de shop, toen je de lamp kwam terugbrengen. Ik ben van mening dat Philips idd. momenteel de betere lampen levert. Toch had ik ook een Master Son T Plus 600w Greenpower die het na nog geen 2 oogsten had begeven. Ik heb dus ook een nieuwe moeten kopen.

                    Kijk goed naar de productiedatum op de lamp, want oude lampen kunnen ook problemen geven.

                    Als ik jou was zou ik die oude terugbrengen en een Philips kopen, wel iets duurder maar over het algemeen erg betrouwbaar.

                    Comment


                      #11
                      Re: me 600 watt lampen al zwart na maar 9 weken gebruik.

                      nix aan toe te voegen
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment

                      Bezig...
                      X