Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Filter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Filter

Korting op 420shop
    Beste mensen vraagje,

​​​​​​Ik ben even aan het shoppen voor een filter (125mm) voor m'n tentje(80×80 ×1.80).

Met welke merken hebben jullie ervaring en welke vinden jullie het beste werken?

Alvast bedankt!
    Last edited by Babz; 5 April 2025, 15:03.

Ik gebruik Can-filters en die bevallen prima

Comment

• parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Babz nee, altijd enkel Can en Canlite gebruikt. Ze gaan bij mij 3 tot 5 rondes mee. Ze werken wat langer door als je ze regelmatig een beetje draait.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ok thnx parakweker, goeie tip van dat draaien trouwens. 😊👍

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Babz heb alleen can-lite en can-original gebruikt, waarvan de can-lite redelijk snel ging ruiken na 1 kweek en de original dik een jaar mee kon draaien.

Primaklima en rhino, allebei top

Comment

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Haha lekker groot aangepakt, precies mijn gedachte.
      Thnx voor je reactie.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Het prijskaartje is dan ook wel aardig groot van die prima klima.. 👀😭

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      In mijn 60×60 tentje hangt een PK K2600-mini 160m3 Flens 125mm

Hier ook maar ff melden van AC Infinity

Inline Duct Fans, Indoor Grow, Grow tents, LED Grow Lights, Temperature and Humidity Control, Circulation Fans, Clip Fans, Ventilation Fans, Duct Booster Fans, Advance Grow Tents, Carbon Filters, Silencers, Seedling Heat Mats, Rope Clip Hangers, Cabinet Cooling Fans, Rack Cooling Fans, Receiver Cooling Fans, AV Cooling Fans, USB Fans, Variable Speed Control, AC Fans, Axial Fans, Cooling Fans, Cabinet Fans, 110V Fan, 115V Fan, 120V Fan, 80mm Fan, 92mm Fan, 120mm Fan, Cooltron, Muffin Fans

Comment

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Worms and Watts heb jij dat ding niet stiekem in je tentje hangen?

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik heb precies zo'n zelfde soort 'hervulbare' filter proberen te vullen als die van ac infinity. Ze hebben een iets betere sluiting als ik het goed zie maar dat was ook niet het probleem. Je krijgt hem nooit zo goed als een in de fabriek gevulde filter, er vormen zich kanalen waar de lucht gewoon doorheen gaat
      Ieder zijn ding hoor, tis alleen maar mijn ervaring. Ik ga niet spelen met het meest belangrijke onderdeel van mijn setup, dat moet gewoon altijd goed zijn

• Worms and Watts
      Worms and Watts commented
      Editing a comment
      @Highrider: Yes! Alleen kan nog niets zeggen over het hervullen natuurlijk, maar het leek me mooie duurzame oplossing. Altijd al gek gevonden dat we elke keer een compleet nieuw filter nodig hebben en niet net zoals bij de aquariums gewoon een navul zakje erin kunnen doen. Ik heb aardig wat overcapaciteit om gedoe zoals @Takketoeli beschrijft te omzeilen, hoop ik dan. Op Amazon zijn de navelzakjes van ac infinity eenvoudig te verkrijgen overigens. Check hier deze video waar ze het laten zien hoe je m hervuld: https://www.youtube.com/watch?v=lYvMfXmdEzA

Deze heb ik.
    20220326_171017.jpg

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik heb hetzelfde

Primaklima. Duits/Tsjechisch merk.

Comment

Ik heb gekozen voor de Prima Klima.

Dank voor de input mensen!

Comment