Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant manipulatie, hoe krijg je ze zo?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plant manipulatie, hoe krijg je ze zo?

Korting op 420shop
    Vraagje, hoe krijg je deze vorm? das die serious happiness van serious seeds.
    Maar ze is niet getopt denk ik want de hoofdtop is er nog die grotere in het midden. Een supercrop? hoofdtop knakken zonder proberen het vel te breken of met een beetje tape en terug laten opkomen? of hoofdtop naar beneden blijve knijpen tot de rest wat van de dominantie krijgt.
    Hoeveel groei weken? Lijkt me mss ook een blauwe groei met de korte internodes.
    Blad wegnemen wanneer?

Want ik wil terug in de kleinere tent gaan werken, omdat daar men Sanlight super efficient in is, voor de grotere moet ik eens een andere lamp zien te vinden die de oppervlakte aankan. En dit lijkt me wel een ideale vorm om er zo drie naast elkaar te zetten in mijn halve meter.
    En hier het filmpje waarin ze rond haar as draait. https://www.seriousseeds.com/sites/d...piness-264.mp4

Screenshot 2025-05-24 at 11.49.41.png​

​​

Ik denk dat ze gemainlined is. Twee keer toppen zodat je 4 toppen hebt en die elk langs een kant lst. Die 4 toppen zullen resulteren in zooon mooi struikje. Kortr internodes heb je bij voldoende licht en dat de blaadjes niet bij elkaar staan. Als het voor binnen is zou ik scrog eens opzoekenπŸ˜‰

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Defoliation zodat het licht dieper valt

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Ja op de juiste moment all niet bud bladeren weg lijkt me deels van de techniek.

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Kijk eens vanonder aan de stam volgens mij stopt die in de midden wat op mainlinen duidt. Je ziet ook dat de plant bovenaan meer main stammen heeft

Voor de korte internodes van de zijtakken zou je constant moeten ontbladeren en onderste takken plat trekken en licht op het uiterst voor elke periode lijkt mij.
    Genetica speelt ook wel n dikke rol

Comment

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Misschien is het wel AI generated πŸ™ƒ

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Captain fantasy haha, nee man dat ding staat er al jaren op van voor die aiai gekte.. kvind het wel straf dat het de meeste mensen perplex heeft, kheb het ook op een ander forum, iedereen denkt getopt of gelined maar hoe hou je die top in het midden dan zo recht en ja meestal zit je stam structuur dan ook al iets anders terwijl deze toch echt nog normaal naar boven lijkt te gaan... ik denk hoofdtop naar beneden blijven knijpen zodat je apex dominantie verdeeld, en idd ontbladeren voedingsbladeren snel weg zodat je enkel met de budsite bladeren overblijft en dan ja de timing van alles lijkt me ook nog belangrijk, groei manipulatie bloei

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Een beetje zoals ik doe met mijn plantjes πŸ˜‰

Mainlinen is best een gedoe, waarom de plant niet door een net of raster rijgen?
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Maar het ding is ik denk niet dat ie gelined is, omdat ik in het filmpje de hoofdstengel redelijk kan volgen tot de top, en als zo hoog ga je toch niet zitten linen.
      Ik denk de hoofdstengel kan enkele keren naar beneden geknepen zijn om dominantie naar de rest te sturen en haar achter te houden maar weer laten herstellen, en goed ontbladeren om enkel alle budsites bloot te stellen. Kheb de vraag ook naar serious gestuurd, ze ging het naar de kweker doorsturen maja of ik een antwoord ga krijgen. Mocht haar wel nog eens op wijzen zodat ze hem nog eens erop kan wijzen.
Bezig...
X