Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke breeder?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke breeder?

Korting op 420shop
    Hey mensen,

ik draai nu voornamelijk op dutch-passion waar ik redelijk over tevreden ben maar ik zoek andere breeders die echt een top smaak hebben met thc rond de 20/25% want ik vind zamnesia de ene x goed de andere keer totaal niet..
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto

Growers Choice en Barney’s farm vind ik wel de beste en smaakvolle potente wietjes over t algemeen

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Lekker man die kunnen wel flinke lichtsterkte aan anders gaan ze in de strekzoals je bj mij zag

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Had jij ze ook van hun of van dutch passion?

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Growers choice ook👍🏻

Welke breeder is een vraag waar ik zelf ook vaak mee zit, maar eigenlijk kom ik met die vraag nadat ik bijvoorbeeldGrow Co zijn Blue Zushi ziet en een stuk of 16 stuks van exact dezelfde dames wel onder een led lampie wilt afbloeien. (Helemaal als ik hoor hoe sjiek ze is) Máár als ik zaad bestel bij dezelfde breeder met dezelfde naam, is dat technisch gezien niet hetzelfde zaad. Want het zijn geen stekken.

Dus welke breedert? Die van gister!
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Dan ontkiem je er 1 en maak je er stekken van?

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja dat is wel stukken voordeliger.

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Ik zeg doen😁

Verbreedt je horizon en vergeet de white label wederverkopers.
    Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Dat wil niet zeggen dat het niet goed kan zijn, maar de verhalen op de sites, het is vooral marketing.
      Smaak klopt zelden. Bloeitijd nooit. Ik rook al meer dan 35 jaar wiet maar de enige smaken die ik echt herken zijn citrus, berry, cheese, haze en sour diesel. Maar als je de omschrijvingen moet geloven lijkt het een explosie in de Jamin.

Zaad is meer voor prive ivm de verschillende pheno's. Je koopt 1 zakje en krijgt 3 verschillende planten, dat is k.u.t. als je je hok vol hebt ivm verschillende hoogte, high en bloeitijd. Je ziet hier nauwelijks f2 3456 etc. In het buitenland wel. Daar zie je ze echt selecties maken uit zaad, run na run om het beter en homogeen te krijgen.

Ik haal en krijg de meeste zaden direct van makers, dat moet je zien als craft beer, de maker weet de details, hoeveel pheno's en hun kenmerken, de zadenbanken zie ik als een fabriek, een medewerker daar weet alleen hun mini gedeelte, hun ziel zit er niet in, het is een truuk voor de rekeningen maar geen passie.

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Jaa mee eens, heb ook nu 2 verschillende planten uit het zelfde zakje.. zie MGC 65w in micro verslagen, is gewoon triest eigenlijk dat het zo moet

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Yup. Wat Hork doet snap ik goed maar het is wel een klus om tegelijkertijd een tent vol stekken te maken. 4 lukt wel van je favoriete plant maar wil je meer dan zit je met tijdsverschil. Geen idee hoe ze dat doen, stekkenboer misschien.

Er zijn wel redelijk homogene zaden maar dat is vallen en opstaan of research. Mijn huismerk redhair skunk was bijna altijd gelijk. Spul van karma ook redelijk zie ik bij anderen. Waarschijnlijk heb je dan te maken met f3 of hoger.
      Chem is vaak hermie.
Bezig...
X