Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten of nog een paar dagen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oogsten of nog een paar dagen??

    Korting op 420shop
    Hallo daar,

    Mijn planten gaan lekker ben benieuwd wat jullie vinden over mijn oogst tijd of ik al kan oogsten of toch nog een kleine week wachten??IMAG0286.jpgIMAG0285.jpg
    Het zijn 2 big bangs al lijkt er het toch verschil in te zitten. De eerste 2 fotos is van een plant en die daarna komen een andere.

    IMAG0287.jpgIMAG0288.jpg

    Tips zijn altijd welkom

    Groeten Robbert

    #2
    Re: oogsten of nog een paar dagen??

    Je planten zien er goed uit! of het klaar is om te oogsten kan ik niet met zekerheid zeggen, maar heb je er al een keer met een vergrootglas naar gekeken?

    Comment


      #3
      Re: oogsten of nog een paar dagen??

      Ik zit zelf op mijn eerste oogst te wachten, dus ik ben geen expert...

      Maar: Van wat ik gelezen heb is het een kwestie van smaak. Als je een "high" wietje wil is het tijd om te oogsten; wil je meer een "stoned" wietje dan kan je beter nog even wachten.

      Ik baseer me nu op de sprietjes uit je bloemen, die nog niet helemaal voor 50% bruin zijn. Je kan je beter baseren op de trichomen (de hars-bolletjes op de toppen) maar dat is niet te zien op je foto's.

      Ik persoonlijk zou nog een paar dagen of een week wachten. Ik hou van goed uitgerijpte wiet.

      Comment


        #4
        Re: oogsten of nog een paar dagen??

        Ik vind het mooi. Je hoeft niet naar mij te luisteren, maar ik zou oogsten.
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: oogsten of nog een paar dagen??

          Ik zou even naar de trichomen kijken. Je hebt kans dat een groot deel nog helder is.
          Haartjes worden ook bruin door vocht.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: oogsten of nog een paar dagen??

            YO bedankt voor de reacties

            De dames staan nog steeds en lijken nog steeds in lekkere bloei morgen wat nieuwe fotos bedankt voor jullie reacties, heb er 2 omgelegd maar helaas wat vroeg dacht ik al, ze hebben eerst buiten gestaan maar na wat liefde kreeg van vriendin een tent met lamp.En nog meer liefde kreeg ik dit IMAG0279.jpg

            Nu zijn de mooiste toppen in deze fase
            IMAG0286.jpg

            Volgende keer nog beter

            hoop ik

            Robbert

            Comment

            Bezig...
            X