Breedte per plant?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Breedte per plant?

    90/120W heb je niet als spaarlamp. Je bedoelde 18W en 23W. Tja, je kunt er nooit genoeg hebben he...
    Maar is een beetje afhankelijk van de kosten / ruimte / energieverbruik.

    Ik heb destijds, voor m'n eerste binnenkweek 7x TL balken (30W) opgehaald bij een stellingbouwer voor 25 gulden, incl. lampen.
    Gewoon via marktplaats gevonden. Even knutselen en voila..
    gallery_6976_164_38107.jpg gallery_6976_164_51790.jpg
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • InFecTed
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2010
      • 67

      #17
      Re: Breedte per plant?

      Netjes QnQ
      Don't panic! It's organic!

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #18
        Re: Breedte per plant?

        spaarlampen erboven of 600 watt maakt de politie niet uit,ook de huisbaas niet,zou gewoon stoppen met die zooi,te veel risico voor 5 blowtjes.als ze daar niet zoveel geld hebben zitten ze ook niet op een gedwongen verhuizing te wachten.hokje bouwen voor 600 watt is nieuw 500 pleuro,2e hands 200 als je geluk heb.moet je wel zelf hok in mekaar timmeren van gipsplaat.hoop geld en werk,maar als het goed gaat hoef je dan nooit meer wiet te kopen.

        Comment

        • Homegrown
          Retired
          • Jul 2009
          • 253

          #19
          Succes ermee, ikzelf zou voor 600hps gaan.

          Comment

          Bezig...