Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

To autoflower or not to autoflower...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    To autoflower or not to autoflower...

    Korting op 420shop
    Hi all,

    ik ben volledig nieuw in het zelf kweken van plantjes, maar doordat je nooit echt zeker bent van de kwaliteit die je koopt, heb ik besloten het toch eens te proberen.

    Dit forum heeft me al enorm geholpen op vlak van de 'kweekplaats', maar ik twijfel serieus met welke soort ik als groentje best begin.
    Ik heb volgende soorten besteld:
    Royal Dwarf Autoflower Royal Queen via 420 Shop
    WSS Skunk Feminized via Weed Seed Shop

    Het zijn beiden geen dure soorten, maar als ik het goed begrijp zal de autoflower zelf wel beslissen wanneer deze in bloei gaat. Maakt dit het hele proces dan ook echt gemakkelijker?

    Alvast bedankt voor alle reacties!

    #2
    Re: To autoflower or not to autoflower...

    Aan autoflowers zijn voor en nadelen, maar de kweek op zich word niet echt gemakkelijker er zijn ook gewone soortjes die gemakkelijk te kweken zijn.
    Ja de pluspunte: je weet dat ze na 10-14 weken zeker klaar zijn, ze zullen niet te groot worden voor je kweekruimte, je moet ze niet op 12u licht zette.
    Nadele: lagere opbrengst, minder compacte toppen, te kleine plante.

    Maar voor de eerste kweek lijkt me het een goed idee om autoflowers te doen!

    Groetjes
    1ste binnenkweek LED


    Comment


      #3
      Re: To autoflower or not to autoflower...

      Thx voor je reactie.

      Maar om eerlijk te zijn, grootte doet er niet echt toe, heb toch plaats genoeg.
      Ik zou beginnen met een zaadje of 3, maar wil eerder de plant die 'tegen een stootje' kan (lees: beginnersfouten) dan degene die het snelst bloeit.

      Nog steeds voor de autoflowers gaan?

      Comment


        #4
        Re: To autoflower or not to autoflower...

        Autoflowers kunnen wel tegen een stootje!

        Kijk maar is naar m'n verslagje outdoor autoflower kweek: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ek(-7-soorten)

        Big devil en auto big bang ware heel mooie planten.
        1ste binnenkweek LED


        Comment

        Bezig...
        X