wanneer klieven

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #16
    Re: wanneer klieven

    AK-Snow is mijn favoriet.

    Comment

    • croomweels
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 114

      #17
      Re: wanneer klieven

      is dat een auto flouwer of ni?
      ik zoek auto flouwer hoog van thc en hoge opbrengst

      Comment

      • croomweels
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 114

        #18
        Re: wanneer klieven

        hier enkele nieuwe fotos van vandaag wanneer mag ik oogsten

        DSC_0057.jpgDSC_0058.jpg

        hier onder micro
        Image16.jpgImage17.jpgImage18.jpg

        of nog een weekje wachten

        Comment

        • machiel
          Retired
          • Jun 2011
          • 42

          #19
          Re: wanneer klieven

          ik zou nog efe wachten de bolletejs op de mitrochondien moeten een klein beetje milky/bruin zijn.

          Comment

          • croomweels
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 114

            #20
            Re: wanneer klieven

            ik heb een probleem ik wil mijn wiet drogen in mijn kamer naast de zolder ( zolder kamer dan) maar mijn lv is redelijkhoog alle denk ik 65% deur sta op een kier open en de ventilator op en zak nog ni kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere idee om te drogen wand ik lees hier overal dat ze da laten drogen in hun garage maar daar is de lv toch ook hoog hoe doen zij dat dan?????

            GRAAG TIPS !!!!!!!!!

            Comment

            • Homegrown
              Retired
              • Jul 2009
              • 253

              #21
              Re: wanneer klieven

              Oorspronkelijk geplaatst door machiel
              ik zou nog efe wachten de bolletejs op de mitrochondien moeten een klein beetje milky/bruin zijn.
              Volgens mij bedoel je trichomen. Mitrochondria zitten in de cellen en zorgen voor de energiem, maar die zie je niet met het blote oog.

              ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:19 ----------

              Oorspronkelijk geplaatst door croomweels
              ik heb een probleem ik wil mijn wiet drogen in mijn kamer naast de zolder ( zolder kamer dan) maar mijn lv is redelijkhoog alle denk ik 65% deur sta op een kier open en de ventilator op en zak nog ni kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere idee om te drogen wand ik lees hier overal dat ze da laten drogen in hun garage maar daar is de lv toch ook hoog hoe doen zij dat dan?????

              GRAAG TIPS !!!!!!!!!
              Ik zou je graag helpen maar kun je hier niet beter een aparte post voor aanmaken?
              I.ig. je hoeft niet persé in je garage te drogen als je daar de lv niet omlaag krijgt.
              Misschien ergens in een kast of iets dergelijks.
              En als dat onmogelijk is kun je altijd nog een luchtontvochtiger kopen maar die zijn redelijk duur.

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #22
                Re: wanneer klieven

                De relatieve luchtvochtigheid in een huis zit tussen de 50-60%, dus die 65% is niet extreem hoog.
                Des te langzamer je oogst droogt, des te beter....

                AK-Snow, kopie van een web-site:

                Snow Ryder x Auto Ak-47

                This crossing between Snow Ryder and Auto AK-47 is an excellent auto flower.
                Sow it as early as possible, than it will make a sturdy plant with nice buds.
                This plant can get 60-90 cm. >50-100 gr/plant.
                Inside you can grow this plant with 18 hour light.
                The effect is stony with a rush, and have an intense sweet spicy aroma.

                Comment

                • croomweels
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2011
                  • 114

                  #23
                  Re: wanneer klieven

                  dus 65% kan geen kwaad ik dacht morge vocht killer te gaan kopen zal dat helpen als er zo een 4 zet in de kamer

                  Comment

                  • croomweels
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 114

                    #24
                    Re: wanneer klieven

                    ik denk dat mijn vrouwke klaar is wat denken jullie

                    Image23.jpg

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #25
                      Re: wanneer klieven

                      Ja hoor die mag donker en geoogst worden. Succes met de knip.

                      Grtz

                      Comment

                      • Maikel
                        Zaadje
                        Nieuw Lid
                        • Sep 2022
                        • 2

                        #26
                        Hoe krijg je die foto’s zo netjes gemaakt in Micro?

                        Comment


                        • Rreppellsteeltjam
                          Rreppellsteeltjam commented
                          Editing a comment
                          Laatste post 2011!!

                          Spannend dit.

                          Wat denk je, krijg je antwoord?

                        • parakweker
                          parakweker commented
                          Editing a comment
                          Het antwoord is een goede digitale microscoop aanschaffen
                      • Maikel
                        Zaadje
                        Nieuw Lid
                        • Sep 2022
                        • 2

                        #27
                        Top thanks

                        Comment

                        • Eurogro
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2021
                          • 842

                          #28
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam
                          Laatste post 2011!!

                          Spannend dit.

                          Wat denk je, krijg je antwoord?
                          Soms is het mooi om terug in de tijd te lezen op het forum

                          Comment

                          • Wesley pipes
                            Elite Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Mar 2020
                            • 2506

                            #29
                            Klieven op zijn aziatisch, is en blijft denk ik de enige manier om resultaat van te zien of te voelen.

                            Na 1 maand bloei klieven. Twee weken voor het eind is te kort bij. Als ze al extra trichjes aanmaken hebben ze tijd nodig. Daarom is de enige juiste methode waar de oorsprong ligt. Azië.

                            Als paniekreactie zou de plant meer hars aanmaken. Doe je dit twee weken voor de kap, heb je enkel heldere nieuwe trichjes.

                            De sapstroom wordt verstoord, maar stopt niet. De plant blijft groeien en bloeien maar bewapent zich meer door de verstoring is de theorie erachter dacht ik.
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

                            Comment

                            Bezig...