Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft er hint en tips over SOGkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie heeft er hint en tips over SOGkweek

    Korting op 420shop
    hello beste growertjes & blowertjes aangezien mijn 1ste kweek er bijna opzit zou ik me graag willen verdiepen in het soggen. En dit willen blijven doen in de toekomst
    maar ik vind er hier pss niet zoveel van terug op het forum (kan ook mijn fout zijn zne ). . Ik ben nog maar een beginner kweker en zou dit graag tot een goed einde willen brengen.
    Daarom de vraag aan de ervaren kwekers of de mensen die ervaring hebben met SOGkweek . Wie kan mij hierop antwoorden of info doorgeven. alvast bedankt gaste
    En natuurlijk zal ik hier dan ook een verslag van posten. nogmaals thx

    #2
    Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

    SOG lijkt me niet echt een techniek voor hobby-kwekers. Wordt je gepakt, dan speelt het aantal planten een behoorlijk grote rol, en bij een SOG heb je veel meer planten dan bij een SCROG of een gewone kweek.

    Comment


      #3
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

        Het slagen van je SOG hangt ook grotendeels af van je zadenkeuze. Een gestabiliseerde hybride zal het hier veel beter doen dan een strain met onderling verschillende pheno's.
        Verder is belichting ook van het grootste belang samen met wat ervaring in hoe een plant groeit.

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

          SOG is dus een groot aantal planten per vierkante meter in kleine potjes. Je trekt dan 20-30 gram per plantje maar door het aantal kom je toch aan een redelijk gewicht. idd heb je wel goed zaad nodig zonder pheno-verschillen. Best kun je zelf een moederplant kweken en daar zelf de stekken van maken en die gebruiken.
          Mvc-035f.jpgGrow_room_marijuana_scrog.jpg Screen of Green.

          Of je er nou 50 of 5 op een vierkante meter zet maakt tegenwoordig niet meer uit.
          Bijna elke binnenkweek is voor de wet professioneel. Zelfs veel microkweekjes zijn in theorie voor de wet professioneel.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

            SOG is een perfecte methode voor een aantal rassen.
            Ik zaai direct onder 12/12, gewoon regulier zaad. Afhankelijk van de soort 15x15 of 20x20 cm uit elkaar.
            Na 3 weken zijn de meeste mannen herkend en verwijdert.
            De planten worden nu 'buds on sticks' met weinig zijkopjes. Vrijwel alleen hoofd koppen.
            4 weken voor de oogst zaai ik al weer nieuwe voor de volgende run.
            Als de oogst binnen wordt gehaald, staan er al weer planten klaar die feitelijk al in bloei staan.
            Ik gebruik alleen bloeivoeding. (Osmosol 215R) met wat aanvullingen.
            Zo haal ik 7 oogsten per jaar.
            Weet je gelijk waarom ik zoveel zaden maak

            Grtz, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

              heey tof gaste bedankt voor de snelle reactie. Ga dit topic nog paar x lezen en nog wat info zoeken op het forum of is gaan googelen.
              Heb een moederplant staan van Jorges Diamond en Arjans White Widow dus het zullen stekken worden. Ga me ook nog nieuwe potjes kopen 20x20cm en 1vierkante meter volzetten.
              En idd hopen dat de smurfen niet langskomen he, maar zoals gezegd of er nu 10 of 25 staan aan uwe rekker hebt ge het toch. hey nogmaals bedankt gaste. verdere info is nog altijd welkom
              grtzzz

              Comment


                #8
                Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

                Hellokes iedereen.
                Heb is een vraagje: als ik met stekken begin mag of moet ik die dan direct op 12/12 zetten ? of beter ff laten groeien. kleine week?

                Comment


                  #9
                  Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

                  Beter zet je die tot dat goed geworteld is op 18/6

                  Comment


                    #10
                    Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

                    hey thx monty.... zal ik zeker doen dan.
                    En i.v.m diene SCROG mito en Blani een vriend/collega kweker heeft dit de laatste kweek ook geprobeerd (z n 1ste scrog) en was niet zoals het hoort te zijn (eigen schuld )
                    En nu ik dat zo gezien heb en ondertussen al wa van gelezen heb op furum lijkt dit mij iets moeilijker om mee te beginnen. Ik ben zelf nog maar een beginner en weet dat je er ooit wel is mee moet beginnen
                    en experimenteren maar dit leek voor mij nog iets te vroeg. 1ste nog wat kweekervaring opdoen in de praktijk en nog veeeel lezen natuurlijk. Maar alvast bedankt gaste . grtzzzzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X