Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft er hint en tips over SOGkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie heeft er hint en tips over SOGkweek

    Korting op 420shop
    hello beste growertjes & blowertjes aangezien mijn 1ste kweek er bijna opzit zou ik me graag willen verdiepen in het soggen. En dit willen blijven doen in de toekomst
    maar ik vind er hier pss niet zoveel van terug op het forum (kan ook mijn fout zijn zne ). . Ik ben nog maar een beginner kweker en zou dit graag tot een goed einde willen brengen.
    Daarom de vraag aan de ervaren kwekers of de mensen die ervaring hebben met SOGkweek . Wie kan mij hierop antwoorden of info doorgeven. alvast bedankt gaste
    En natuurlijk zal ik hier dan ook een verslag van posten. nogmaals thx

    #2
    Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

    SOG lijkt me niet echt een techniek voor hobby-kwekers. Wordt je gepakt, dan speelt het aantal planten een behoorlijk grote rol, en bij een SOG heb je veel meer planten dan bij een SCROG of een gewone kweek.

    Comment


      #3
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek

        Het slagen van je SOG hangt ook grotendeels af van je zadenkeuze. Een gestabiliseerde hybride zal het hier veel beter doen dan een strain met onderling verschillende pheno's.
        Verder is belichting ook van het grootste belang samen met wat ervaring in hoe een plant groeit.

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: wie heeft er hint en tips over SOGkweek