Eerste kweek 6 x Mexican stavita

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Culemborger
    Advanced Stoner
    • Sep 2011
    • 62

    #1

    Eerste kweek 6 x Mexican stavita

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik ben al een tijdje bezig met mijn eerste kweek. Ik had eerst 10 plantjes, maar er bleken er 4 mannelijk te zijn. Ik gebruik geen voeding of andere dingen. Het valt mij op dat mijn plantjes helemaal niet breed zijn, maar wel erg hoog (1.60m). Is dit een probleem of niet?
    Ze staan in de bloei en ik heb een 600W lamp.

    IMAG0269.jpgIMAG0270.jpgIMAG0271.jpgIMAG0272.jpgIMAG0274.jpgIMAG0275.jpgIMAG0276.jpgIMAG0281.jpgIMAG0282.jpgIMAG0284.jpgIMAG0285.jpgIMAG0286.jpgIMAG0287.jpgIMAG0288.jpg

    Alvast bedankt voor de hulp!

    Groetjes
    Attached Files
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

    Wat zijn het voor plantjes¿

    Comment

    • Culemborger
      Advanced Stoner
      • Sep 2011
      • 62

      #3
      Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

      Wat zijn het voor plantjes¿
      Het zijn Mexican stavita van Sensiseeds.

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

        een sativa word meestal lang en smal als je hem ze gaan laat gaan.als je er maar genoeg per m2 zet en je lamp nog 50 a 60 cm van je hoofdtop kan hangen,kan je gewoon leuk oogstje draaien.ik zou ze toch wat bloeivoeding gaan geven.

        Comment

        • Culemborger
          Advanced Stoner
          • Sep 2011
          • 62

          #5
          Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

          een sativa word meestal lang en smal als je hem ze gaan laat gaan.als je er maar genoeg per m2 zet en je lamp nog 50 a 60 cm van je hoofdtop kan hangen,kan je gewoon leuk oogstje draaien.ik zou ze toch wat bloeivoeding gaan geven.
          Okay. Welke voeding raad je aan? Er zijn zoveel soorten. Ik heb niet zo heel groot budget maar het moet natuurlijk wel goed spul zijn.

          Comment

          • Silas
            Admin
            Lucky MemberModeratorAdmin
            • Sep 2009
            • 1272

            #6
            Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

            Canna is wel het bekendste merk en de prijzen zijn ook goed. Ik gebruik het al jaren naar tevredenheid.



            suc6
            Last edited by Jointjedraaien; 9 September 2011, 13:10.
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            ?
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment

            • sjino
              Expert Stoner
              Member
              • Feb 2010
              • 91

              #7
              Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

              je kan ze ook toppen in de groei periode gaan ze wat meer de breedte in ipv de hoogte en let op je tempratuur..is zeker best warm in je hokkie?

              Comment

              • Culemborger
                Advanced Stoner
                • Sep 2011
                • 62

                #8
                Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                Canna is wel het bekendste merk en de prijzen zijn ook goed. Ik gebruik het al jaren naar tevredenheid.
                Dan ga ik wel even 1 liter canna aqua flores a&b halen.

                je kan ze ook toppen in de groei periode gaan ze wat meer de breedte in ipv de hoogte en let op je tempratuur..is zeker best warm in je hokkie?
                Okay, zal ik aan denken de volgende keer dat ik een stavita heb. Als het buiten warm is word het in mijn hok ook redelijk warm ja. Heb een 40 watt afzuigertje. Ik wou deze kweek gewoon eens afwachten of het wat zou worden. Misschien pak ik het wat professioneler aan bij mijn volgende kweek.

                ---------- Post added at 16:41 ---------- Previous post was at 15:08 ----------

                Canna 1 liter was op. heb nu Plagron terra bloom 1 liter. Kreeg zelfs 20 cent korting

                Comment

                • sjino
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Feb 2010
                  • 91

                  #9
                  Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                  CANNA Aqua is de voeding voor hydrocultuursystemen waarbij het voedingswater hergebruikt (gerecycled) wordt. is maar goed dat ze die niet hadden

                  Comment

                  • Culemborger
                    Advanced Stoner
                    • Sep 2011
                    • 62

                    #10
                    Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                    Haha ik vroeg gewoon of ze canna bloei voeding hadden. Maar dat van dat Aqua wist ik niet
                    Last edited by ceBep; 8 September 2011, 21:55. Reden: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/17316-Dubbel-posten-en-quoten

                    Comment

                    • tumble trimmert
                      Banned
                      • Mar 2010
                      • 3610

                      #11
                      Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                      let wel op met voeding geven,geef de laagste dosering die op de fles staat,en kijk hoe je planten hierop reageren.maak eens een foto als de lampen net uitgaan,dan kunnen we de kleur van je planten goed zien.als je het beter wil aanpakken,moet je een 500 cub softbox,en een 500 cub filter aanschaffen,en de warme lucht die je dan afzuigt naar buiten blazen.

                      Comment

                      • Culemborger
                        Advanced Stoner
                        • Sep 2011
                        • 62

                        #12
                        Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                        Ik doe het 1:200. Dat is wat er op het flesje staat. Het probleem met die softbox is dat die zo duur zijn en zoveel stroom verbruiken. Ik wacht denk ik deze kweek gewoon af met de spullen die ik nu heb. Waarschijnlijk ga ik voor mijn volgende kweek wel een goede softbox nemen. Die foto's maak ik zo snel mogelijk.

                        Comment

                        • tumble trimmert
                          Banned
                          • Mar 2010
                          • 3610

                          #13
                          Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                          500 cub softbox kost je in de aanbieding rond de 120 pleuro;en verbruikt nog geen 100 watt

                          Comment

                          • HJM
                            Wicked Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 3714

                            #14
                            Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                            Het is SATIVA

                            En het filter is beter 1/3 groter dan de blower
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment

                            • Culemborger
                              Advanced Stoner
                              • Sep 2011
                              • 62

                              #15
                              Re: Eerste kweek 6 x Mexican stavita

                              @tumble trimmert ik zal er nog even over nadenken.

                              @HJM waarom dan? Betere doorgang?

                              Comment

                              Bezig...