Drogen bij 25C

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Deviezepresident
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2024
    • 86

Drogen bij 25C

Korting op 420shop
    Beste allen,

over een aantal weken (1/2, wellicht zelf 3) zal ik mijn RS11 (Barney’s) mogen gaan doorknippen. Ik droog in een Minigrow One. De koelste plek in mijn huis is de kelder, en daar is het deze dagen rond de 22-25 graden celsius. Ik ga al niet eerst knippen, hang de hele plant ondersteboven en ga de meest rustige airflow mogelijk gebruiken, en heb een luchtontvochtiger, die ik van plan ben op 60% te zetten. Alles om die verdomde hooilucht te willen voorkomen.

iemand nog tips om de dry zo succesvol mogelijk te maken? Helaas is de temperatuur niet lager te maken, maar aan alle andere knoppen valt dus wel te draaien.

Bij voorbaat dank voor het meedenken.
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1968

Lr2 droogt het zo snel mogelijk.

Comment

• Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3145

Het gaat er volgens mij alleen om dat de twrpeentjes en flavonoïden niet verdampen/vervliegen. Alles wat je ruikt zit niet meer op de plant. Dus de temp niet te hoog, lv niet te laag. Wat de beste waarden zijn weet ik eerlijk gezegd niet, ik droog in de badkamer met de waarden die er dan zijn

Drogen tot 58-60%. De droogtijd is niet zo spannend, je zult toch moeten curen totdat het chlorofyl is omgezet. Langere droog is een wat kortere cure en vica versa

Vandaar denk ik dat lr snel droogt, dan behoud je de meeste terpeentjes. Daarna wat langer curen
      (?)

Denk ik he, ik ben zomaar wat aan het hersenstormen, stoned ook nog.
      Dus

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Wesley pipes
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2020
        • 2586

Hooigeur is denk k net te lang gewacht voor in potten. Ik doe ze net wat vroeger in potten, en mits er weinig gevaar is voor schimmel , nu en dan es verluchten , redelijk weinig eigenlijk. Dan heb k de beste geur en smaak . Ik ruik m nu ook al de rs11 , en word een moeilijke om die geur te krijgen denk k nadien. Komt goed . Ik zou de ontvochtiger laten, gebruik je die al altijd bij het drogen ?
        Sjdp90

Comment

Bezig...