Is dit goede verlichting?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #16
    Re: Is dit goede verlichting?

    Ik heb familie aan de Amstelsingel wonen: daar woon je echt niet verkeerd.

    Comment

    • Culemborger
      Advanced Stoner
      • Sep 2011
      • 62

      #17
      Re: Is dit goede verlichting?

      Verrek, dat is vlak bij mij. Inderdaad niks mis mee hoor. Vrijwel nooit gezeik of iets.

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #18
        Re: Is dit goede verlichting?

        Voordien woonde er ook nog familie op een (of de) markt in Culemborg in een heel oud pand bij een stadspoort, waar vaak zwervers bivakkeren. Onder het pand stroomde een riviertje (of watergang) door een soort gewelf.

        Comment

        • Culemborger
          Advanced Stoner
          • Sep 2011
          • 62

          #19
          Re: Is dit goede verlichting?

          Tegenover de Juwelier? Dat is wel een mooi pand. Ik ken iemand die daar nu woont. Weet alleen niet of hij he hele pand bezit of niet.

          Comment

          Bezig...