Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raar maar waar....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Raar maar waar....

    Korting op 420shop
    raar maar waar

    vorige week hebben ze een paar straten achter mijn huis een wiet kweker geript.
    de dieven lieten een spoor van blaadjes achter recht door mijn straat heen, Tevens een pot met een afgesneden plant erin. was alleen nog een klein stekje van over. ik dat ding naar binnen gehaald en water gegeven. tot mijn verbazing doet dit " stekje" het nog prima.

    nu rook ik zelf ook en wil dan ook van dit niet zo bijzondere plantje iets leuks maken.
    zoals je op de foto kan zien heb ik m een beetje opgeknapt bij de breuk van de stam. ik was bang dat ie t niet zou redden namelijk. hij is ongeveer tot heup hoogte.
    je ziet al echt toppen met kleine haartjes eraan. hij ruikt heerlijk en op de toppen vormen zich allemaal kleine kristallen.....
    wat moet ik nu doen?
    water blijven geven?
    hij staat nu in mn logeerkamer in de zon, snachts pikke donker...
    hoe lang zou t nog duren voordat ik kan gaan knippen?
    moet ik nog voeding geven?

    als er nou iemand zn mening geeft, of dit wel of niet wat is, doorgaan of stoppen....

    alvast bedankt

    ik ga dr een draaien....
    Attached Files

    #2
    Re: Raar maar waar....

    je moet haar gewoon water geven met voeding en dan zou het goed moeten komen

    je kan het pas oogsten als haartjes van je toppen 90% bruin zijn of naar de kleur van je trichomes

    Comment


      #3
      Re: Raar maar waar....

      nice!
      hoelang heb je het plantje al?
      dus als ik het goed begrijp heb je dat stekje laten wortelen en dan in bloei gezet?

      EN NIET IK HERHAAL NIET OOGSTEN AAN DE HAND VAN DE HAARTJES !!!!
      Je moet kijken naar de trichomes, gebruik de zoekfunctie even.

      Ik heb het zeker al 16165103 x uitgelegd op het forum.

      peace

      PS: Dit topic hoort niet bij de informatie sectie maar bij de vragen.- Moved -

      Comment


        #4
        Re: Raar maar waar....

        als die haartje bruin worden dan is dat toch 1 van de indicaties dat ze er aan beginnen te komen? al is het wel zo dat met een super juiste en goede verzorging jeje plant wel 6 maanden witte bloemen kunt laten maken bruine haren betekent alleen maar dat je blad tekort komt om te koelen daarom doen ze het via de haren die daardoor bruin worden.

        Comment


          #5
          Re: Raar maar waar....

          Mooie info Alien, weer wat bijgeleerd .

          Veel mensen oogsten gewoon veel te vroeg omdat de meeste haartjes dan al bruin zien, terwijl de top nog volop aan het ontwikkelen is.

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Raar maar waar....

            Oorspronkelijk geplaatst door kingkong28
            vorige week hebben ze een paar straten achter mijn huis een wiet kweker geript.
            de dieven lieten een spoor van blaadjes achter recht door mijn straat heen, Tevens een pot met een afgesneden plant erin. was alleen nog een klein stekje van over. ik dat ding naar binnen gehaald en water gegeven. tot mijn verbazing doet dit " stekje" het nog prima.
            Kon je het spoor van de blaadjes niet volgen en ... .

            Als ze mooie wortels heeft en goede aarde, gewoon water geven en als je grond uitgeput is voeding bijvoegen zoals darkies melde en alles is ok.

            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X