Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

apparaat tegen meeldaduw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    apparaat tegen meeldaduw

    Korting op 420shop
    een tijdje te druk gehad om actief aanwezig te zijn maar daar ben ik dan weer. Ik heb mij ondertussen suf gegoogled naar een naam maar ik kom niets verder. Ik weet dat er een apparaat is die je in je hokje/tent kan zetten en zo kan je meeldauw enorm voorkomen. Er zit UV lucht in en gaat gewoon op stroom. Ik heb geen idee onder welke naam ik moet zoeken, antischimmel of bacterie of nou ja, mijn hoofd laat mij verder in de steek. Want ik wil een kijken of het veel kost om er eentje aan te schaffen , tenslotte wil ik zo beestloos mogelijk mijn plantjes laten groeien. Dus wie er nog zoektermen weet of gewoon de naam van zo'n apparaat laat even een berichtje achter voor mij.

    Gr Ellen

    #2
    Re: apparaat tegen meeldaduw

    Oorspronkelijk geplaatst door ellen
    UV lucht
    Ik denk dat je UV licht bedoelt .

    Zal ik eens achter kijken, is handig voor de rest van de leden aangezien er hier veel meeldauw is.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: apparaat tegen meeldaduw

      ja, licht, oh ohohohoho, maar als mijn vraag tevens andere leden kan helpen, duik dan maar even naar achteren.

      gr Ellen

      Comment


        #4
        Re: apparaat tegen meeldaduw

        ja ik even zitten lezen over uv licht maar het enigste waar ik op uit kwam is dit......

        UV-licht word ook wel gebruikt in de horeca om bacteriegroei te voorkomen in ruimte als wc en keuken waar etenswaren worden bewaard.

        maar aangezien meeldauw een bacterie is kan het misschien wel helpen, maar of het ook daadwerkelijk helpt dat weet ik niet

        Comment

        Bezig...
        X