weet iemand wat er aan de hand is ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jacki
    Retired
    • Oct 2011
    • 1

    #1

    weet iemand wat er aan de hand is ?

    Korting op 420shop
    IMG_0292.jpgIMG_0293.jpgIMG_0294.jpgIMG_0295.jpgIMG_0296.jpgIMG_0297.jpg
    beste mensen
    ik heb deze amnesia lemon al drie weken groei,maar zij zien er niet zo ''normaal'' uit !
    weet iemand iets van?
    mvg
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

    Verplaatst naar Vragen Binnenwiet kweken.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

      Wow...
      Foto drie staat te reveggen. Die heeft in bloei gestaan, en is daarna weer in groei gegaan.
      Alles staat te nat. De grond is flink ingeklonken.
      Ze staan op de tocht, of met te lage LV.

      En misschien is er nog wel meer mis. Moeilijk te zeggen zonder info.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

        wat voor lamp hangt er boven,wat is je lv,en hoe warm is het in je hok of tent.ik denk ook dat ze veels te nat staan.

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

          Te nat en vermoed ook een hoge bodem PH waardoor er van alles geblokkeerd word.. Zuur je je water af¿

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

            jacki kan z'n eigen topic niet meer terugvinden denk ik.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Medical-Spliff
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 2061

              #7
              Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

              ziet er nie goe uit, is dit nog recht te trekken of is dit vuilbak in, wie weet kom ik dat ook nog tegen, hopelijk niet natuurlijk
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                jacki kan z'n eigen topic niet meer terugvinden denk ik.
                Denk toch niet dat het daaraan ligt ... eerder aan het feit dat ie 3 dagen geleden voor het laatst gezien is op het forum, dus na het plaatsen van zijn topic

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: weet iemand wat er aan de hand is ?

                  Ik weet wat het is....
                  God was never on your side..

                  Comment

                  Bezig...