Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op zen slechtst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken op zen slechtst

    Korting op 420shop
    Oi mense,

    ik ben nieuw op het forum maar denk er al een tijdje over om een plantje te kweken op men kamer. De situatie is als volgt, ik woon jammer genoeg nog bij mijn ouders en dit moet dus op een discrete manier gebeuren.

    Het plan / wat ik heb :

    -Zaadjes
    -Een houten kist, 2m lang; 1m breed; 1 m hoog
    -een bloempot van 40cm lang & 20cm breed (zou er 2 willen naast elkaar in de kist willen plaatsen)

    Ik zou een lamp in de kist kunnen plaatsen met wat knutselwerk maar moet dit een warmtelamp zijn of wat voor soort lamp is hier het meest geschikt voor ? ik kan de temperatuur in de kist rond de 22 graden houden.

    De kamer is goed verlucht & de kist sluit uiteraard dus ik kan het lichtdicht houden.
    Ik woon jammer genoeg niet in nederland en kan dus niet echt beschikken van een growshop zijn er andere middelen die ik eventueel zou kunnen gebruiken als voeding voor de plant of kan dit zonder ?

    Alle hulp en tips zijn welkom, ben ik iets vergeten?

    Alvast bedankt,
    Gugax

    #2
    Re: Kweken op zen slechtst

    Ik heb precies hetzelfde probleem

    Gaat je ouders niet merken dat je opeens een kweekbak hebt staan ?

    Comment


      #3
      Re: Kweken op zen slechtst

      eey ik had zelfde probleem.
      maar na een tijd kwamen ze er agter maar het boeit ze niet
      als de buren et maar niet gaan riuken

      Comment


        #4
        Re: Kweken op zen slechtst

        om eerlijk te zijn maak ik me daar nog niet zo druk om men ouders komen nooit op men kamer dus kan ik het wel nog een tijdje rekken, maar ik zou graag beginnen maar kwil ook het risico neme als et geen resultaat zal leveren. Want das et belangrijkste

        Comment


          #5
          Re: Kweken op zen slechtst

          yeeps,

          ben begonnen met gasontladingslampen zonder dat mijn ouders het wisten maarja ik had een wat grotere kist

          Door je limitaties zul je met TL verlichting moeten werken, en evenals een kleine soort gebruiken zoals lowryder (zaadjes via internet bestellen)
          voor voeding moet je ook niet naar nederland, ik koop ook altijd voeding uit dichtbijzijnste winkel. maar koop niet eender wat, als je niets over meststoffen kent kun je hier met vragen terecht.

          groeten en succes

          Comment


            #6
            Re: Kweken op zen slechtst

            lowryder he ok bedankt voor de tip.

            TL lamp, moet deze een bepaalde sterkte hebben ? (hou rekening met het feit dat deze een 40-60 cm van de plant verwijdert zal zijn.)
            Is zaadjes kopen als meerderjarige via het internet legaal in belgie? komt het pakje dan niet samen met een wit-blauwe combi hier ?

            Comment


              #7
              Re: Kweken op zen slechtst

              40- 60cm ???
              TL lampen moeten +- 5 cm van je planten afhangen dus dat zal al niet werken denk ik. Anders zullen je planten enorm hard stretchen en waarschijnlijk omvallen.

              Zaden worden altijd discreet verzonden, dus je zal aan het pakje niet kunnen zien dat er zaden ofzo in zitten.

              Wie zoekt die vind! Dit stond hier op het forum.
              "Het verzamelen van allerhande zaden, al is het nu van appelbomen, perenbomen of wietbomen, is een VN-recht van iedere Europese burger. Het is dus volkomen legaal om zaden te transporteren over eender welke Europese grens. Op dat vlak kunnen ze je niks maken bij een eventuele controle."


              Peace

              Comment

              Bezig...
              X