Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

met welke soort starten als beginner???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    met welke soort starten als beginner???

    Korting op 420shop
    ik zit nu eens goed rond te kijken welk wietje ik graag zou zetten maar weet dat daar veel verschil inzit, nu is mijn vraag met welk zaden zou men starten van van welk merk tss haakjes ikzelf had gedacht aan alaskan ice(green house)-peacemaker(finest medicinal seeds)-white siberian(dinafem) dit zijn de soorten waar ik aan dacht maar weet niet of dit wel goed idee is als 1e kweekje wie er raad mee weet met wat ik best zou beginnen dan zou ik die wel graag hebben dus bring it onof met wat zou ik beter beginnen van soort?
    alvast bedankt
    Last edited by Medical-Spliff; 19 October 2011, 11:53.
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    #2
    Re: met welke soort starten als beginner???

    niemand die een soort kan vertellen die het best is om mee te starten
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: met welke soort starten als beginner???

      je kunt kijken naar soortjes die snel klaar zijn dus niet die wietjes als amnesia en dus sativas beter gezegt omdat ze 12 weken kunnen bloeien of langer maar beter een soortje van rond de 8 weken nemen kan er minder fout gaan, heb je weinig ruimte neem dan bv indica is gemakkelijker bij in te schatten wanneer je moet stoppen met groeien op 18/6
      tegen over sativas die blijven op 12/12 nog hard verder groeien
      hoop dat je er wat mee bent
      & oja, neem een soortje dat je intreseerd,
      groetjes

      Comment


        #4
        Re: met welke soort starten als beginner???

        thx mister frank en voorbeeldjes van soorten zijn altijd welkom, uiteraard wil ik een wietje dat me erg intereseert want is en blijft natuurlijk voor zelf te roken, dus best uitkijken naar indicaswelke zaden zijn dan zeer goed als beginner? bv kruising northern light-snow white zou dan goed zijn om te starten?
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: met welke soort starten als beginner???

          Kijk hier maar eens: http://cannaseeds.dk/butik/index.php...sort/2a/page/2
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: met welke soort starten als beginner???

            snow white, is broertje van ww, dus vermoed ook mengeling, nl; is dacht ik grotendeels sativa
            opzich een sativa/indica ga je ook meeste voorkomen en dit zal perfect gaan maar begrijp als je een kastje van 1m hoog heb
            dat dit niet zo simpel gaat worden als het je eerste keer wordt
            ik zou je aanraden om alien is te bezoeken en kijk daar wat rond, heb zelf ook eens gekeken op wietzaadjes.nl
            kan je de aantal weken en zo bijkiezen en voor binnen en buiten, maar raad je aan om ze bij alien te bestellen
            tevens geven ze je graag inlichtingen over hoe en wat, bij jou past, en van alien weet ik tevens dat zij kwaliteit leveren
            en mooi discreet versturen via post & ook nog eens snel, van die andere site heb ik geen benul
            nu je ziet maar als je vragen hebt je steld ze maar groetjes

            Comment


              #7
              Re: met welke soort starten als beginner???

              http://en.seedfinder.eu/search/extended/
              indoor
              indica
              100% female => ingeven
              en kiezen maar

              of om op andere criteria te zoeken
              http://en.seedfinder.eu/search/

              Comment


                #8
                Re: met welke soort starten als beginner???

                thx iedereen en zal idd naar aliens eens gaan best, heb wel al wat dingen gevonden ondertussen waarvan ik weet dat ze wel goed zijn voor te beginnen maar wist gewoon niet welke zaden het waren die info zat te diep int koppeke, dan denk ik aan sweet seads bv moham ram-black jack-big devil... word dus eens bezoekje brengen aan aliens...heel lang geleden
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: met welke soort starten als beginner???

                  Opgelost, we zien ze graag terug in je aankomende kweekverslag.
                  Succes.

                  Comment

                  Bezig...
                  X