Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thai Fantasy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thai Fantasy

    Korting op 420shop
    Hoi
    Het lijkt mij leuk om thai fantasy te kweken, maar ik wil het zo weinig mogelijk met lampen en andere shit doen. (gewoon bij raam) Volgens mij kan dit ook omdat het een autoflowering is. Heeft deze soort ook speciale voeding of een stak schema nodig? Mijn plan is om ze eerst te kiemen in water bij een warme plek (radiator?) en het kleine potje met aarde er meteen bij te zetten. Als ze gekiemd zijn ze in de potjes doen en wortel laten maken waarna ik ze in grotere potten met potgrond wil doen, maar hoeveel liter potten dan?
    Is dit zo een goed plan?

    #2
    Re: Thai Fantasy

    Nu voort raam gaat niet lukken vrees ik. Erg weinig licht nu de winter eraan komt. Hoog zomer gaat dat wel.

    Comment


      #3
      Re: Thai Fantasy

      komende lente dan gewoon zaaien neem ik aan en bedankt

      Comment


        #4
        Re: Thai Fantasy

        Idd

        Comment


          #5
          Re: Thai Fantasy

          hoeveel kan ik er eigenlijk dan op 1 m2 plaatsen, hoe hoog worden ze dan, en hoeveel gram heb je in perfecte omstandigheden?
          wietzaadjes zegt dat het een plant voor beginners is. Is dat ook zo of zijn er geen ervaringen mee?
          Last edited by Ralf0354; 26 October 2011, 17:08. Reden: iets vergeten

          Comment


            #6
            Re: Thai Fantasy

            gewoon een of 2 vrouwelijke zaadjes kopen,en een tl ametuur halen bij de gamma kost geen drol en werkt prima

            Comment


              #7
              Re: Thai Fantasy

              600 gram onder 600 wat, niet het aantal planten op een 1M2 meter bepalen je opbrengst bij optimale condities maar het aan wat bruikbaar licht wat je op je planten brengt. Reken een eerste maal hier echter niet op. een gram per wat oogsten niet niet zo heel gemakkelijk. Van te voren een opbrengst schatten blijft moeilijk. reken op niks de rest is meegenomen.

              Comment


                #8
                Re: Thai Fantasy

                Aparte genetics,Thai FantasyKambodga x Thailand x India} x K
                Wat voor lamp ga je erboven hangen ?
                Op een vierkante meter kun je een 600W hps hangen, maar dan heb je de hele rataplan nodig, hokje/tentje, afzuiger, filter etc..
                Volgens mij was je dat niet van plan ?
                Misschien kun je de kweekverslagen hier op het forum eens doorlezen, dan weet je waar je aan toe bent, en wat je kunt verwachten, qua oogst en qua problemen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X