Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mixen van pk 13 14 met canna floris?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mixen van pk 13 14 met canna floris?

    Korting op 420shop
    goedemiddag mensen, ik ben ook voor het eerst begonnen om te kijken als ik deze mooie plantjes ook groot kan krijgen met weel lekker aan het eind van de takken ,
    ik heb men 8 jack herrer plantjes nu 5 weken onder 400w hps lamp staan de eerste 4 weken tussen de 26 en 28 graden gehouden met luchtvochtigheid van +60%
    ben nu een week in de bloei fase aleen de luchtvochtigheid naar 40 procent gebracht. klopt dit een beetje??? (als het goed is want mij is vertelt dat ze in 8 weken ,zonder de stek periode dan,groot worden) en ben begonnen met het geven van canna terra floris en wou hier nog 1 week mee door gaan, maar aangezien je pk 13 14 de 5de week moeten geven gaat dan niet omdat ik nu floris geef... mijn vraag luid, kan is het ook mixen, en moet en dan als ik normaal 5ml floris op een liter geef moet ik dan 2.5 op een liter doen ???

    alvast bedankt gr fulltime bankhanger
    Last edited by bankhanger; 26 October 2011, 15:05.

    #2
    Re: mixen van pk 13 14 met canna floris?

    Ja je kan mixen maar dan meet je best de ec na. Of je geeft een beurt die PK en de volgende beurt de flores.

    8 weken zichtbare bloei in de toppen is idd ongeveer de bloeitijd voor een indica.

    Comment


      #3
      Re: mixen van pk 13 14 met canna floris?

      maar dan meet je best de ec na??? waar mee kan ik dat meten? en wat voor waarde moet ik dan aan houden, hoe krijg ik het omhoog of omlaag ??

      Comment


        #4
        Re: mixen van pk 13 14 met canna floris?

        http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/7867

        Comment


          #5
          Re: mixen van pk 13 14 met canna floris?

          Je moet geen EC meten, je moet EC van de substraat meten, alsmede de pH. Die laatste is ook het belangrijkste bij aanmaken fvoeding, want dat zorgt voor een efficientere opname.
          EC van voedingswater is onbelangrijk. pH van voedingswater is van iets meer waarde van belang, maar ook niet een must.

          Comment

          Bezig...
          X