Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

    Korting op 420shop
    ziek4.jpgziek1.jpgziek2.jpgziek3.jpgik heb 10 k.o kush zaadjes besteld
    die toppen schieten echt als een gek

    ik heb 1 plant ervan bevrucht voor zaadjes

    ik keek net in me tent en ik zie dat de puntjes geel gaan worden ik kan me alleen niet meer precies herinneren wat het te betekenen had

    ik heb iets in gedachte van ph en voeding of teveel water maar dat kan ik uitsluiten

    boven aanzicht foto is van de bevruchte plant die gele puntjes gaat ontwikkelen de andere 2 fotos die met licht aan zijn gemaakt die zijn donkergroen maar de blaadjes hangen zo wazig naar onder....water krijgen ze

    en die andere foto is om te laten zien hoe groen ze zijn

    ik weet niet of mijn ph meter precies goed is gesteld(heb geen eikwater meer)

    dus ik hou de ph rond de 6.2/6.5

    ik gebruik plagron voeding 2 dagen voeding 1 dag ph water dan weer 2 dagen voeding

    ec licht rond de 20/22

    ik vermoed meschien zelf al dat de plant meer p,k nodig heeft omdat ze bevrucht is?

    waarschijnlijk zal het wel een makkelijke vraag voor jullie zijn

    mvg
    special

    tering foto systeem is nog altijd het zelvde dus blijven de fotos maar staan waar ze neergezet worden

    #2
    Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

    Die witgele tipjes lijkt toch op de eerste tekenen van een lichte overvoeding. Je zit aan je maximale ec.

    Comment


      #3
      Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

      ja als ik de plagron voeding goed doseer 8ml op 2l water dan heb ik een ec van 16 en ph van 6.7 en als ik dan ph- toevoeg en ik de ph naar onder breng schiet de ec naar boven 20/22

      dus 2 dagen water geven en dan 1 dag voeding 2dage water 1 dag voeding beter?

      Comment


        #4
        Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

        Hoeveel water krijgen die planten wel Zeg het zijn geen moeras planten.
        Ga lezen over voeding en herkennen van gezonde planten. Ga lezen in topics van mensen met de meest gezonde planten, dat zijn er niet veel. Vergelijken met thuis
        Zo kom je er uiteindelijk achter hoeveel water en voeding je werkelijk kan en moet geven.

        Comment


          #5
          Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

          om precies te zijn krijgen ze 1 kopje 200/250ml

          duidelijk geen moeras en voeding weet ik dat je het beste rond de 1.6/1.8 kunt houden ph 5.8/6.1

          maar de vraag was of iemand wist waardoor die gele puntjes komen het erbij gezet "NIET DOOR TEVEEL WATER"

          zal het wel duidelijker zeggen

          gele puntjes door...

          te hoge/lage ph
          of
          te veel/weinig voeding
          of
          doordat bijde niet kloppen

          Comment


            #6
            Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

            Zoals gezegd , geelwitte bladpuntjes zijn de eerste tekenen van verdroging van de plant door een te hoge bodem ec. De concenratie opgeloste zouten is dan buiten de plant hoger dan binnen de plant. Gevolg is water ontrekking uit de plant. (osmose). Dus iets zakken met je ml voeding/liter. Anders gaan ze verbranden je zit op het randje. Dat EC er niet toe doet ben ik helemaal niet eens met de vorige poster.

            Comment


              #7
              Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

              annyways "monty" heeft een naam ^^

              geloof jou comment eerder dan van een stranger hihi

              en met de uitgebrijde uitleg/oorzaak ist helemaal (y)

              ik zal mijn voeding wat verlagen en zie wat er gebeurt

              zijn pas 20 dagen in de bloei dus ze hebben nog wel een tijdje tegaan

              Comment


                #8
                Re: bevruchte plant gele puntjes 2andere planten halfslap hangende bladeren

                Plant op foto 1 is ook donkergroen. Een teken dat deze aan de stikstof grens zit.
                Die gele foto's is niet veel op te herkennen, behalve dan inderdaad de bladpuntjes; overvoeding, zoals al gezegd was.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X