Kan ik al oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Negertje
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2011
    • 10

    #1

    Kan ik al oogsten?

    Korting op 420shop
    Ik heb een stekje van een kameraad gekregen en ik heb deze gewoon om te testen onder tl gezet.
    omdat ik er niet zo serieus mee ben begonnen heb ik verder geen weken bijgehouden qua groei en bloei tijd.

    Ondanks ik niet zo serieus ben begonnen heb ik wel het groeien onder een standaard 320 cool white gedaan en bloeien onder 827 warm white.

    Nu heb ik ze al een tijdje op 12/12 staan en nu was mijn vraag kan ik het plantje al gaan knippen ?
    ik heb foto's bijgevoegd.

    IMG_1309.jpgIMG_1310.jpgIMG_1311.jpg
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Kan ik al oogsten?

    Bij foto 1 en 2 zou ik zeggen nog een weekje. Bij foto 3 echter: het onderste topje nu oogsten. Als dit evenwel alle bloesems zijn dan heb je niet meer dan 2 jointjes. Maar ingeval ze smaken is dat toch mooi meegenomen.

    Comment

    • Negertje
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Aug 2011
      • 10

      #3
      Re: Kan ik al oogsten?

      zitten nog wel meer bloemen op alleen zijn langer niet zo bruin, omdat tl niet zover doordringt dus wou proberen eerst bovenste toppen eraf te halen en de tl lager te hangen tot de lagere bloemen ook mooi bruin kunnen worden.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Kan ik al oogsten?

        Beter neem je een goede spaarlamp of 3
        God was never on your side..

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Kan ik al oogsten?

          Wel mooi in de harsbollen zeg. Ik zou ze nog even laten staan.

          Comment

          Bezig...