lamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • obafemi
    Retired
    • Oct 2011
    • 6

    #1

    lamp

    Korting op 420shop
    Kan ik met een hps lamp 400W Philips son-t Agro twee planten laten groeien of is deze lamp daar niet zwaar genoeg voor? Ook zeiden ze dat deze lamp geschikt is voor groei en bloei fase is dit waar en hoe gaat het in zen werk?

    Groeten cedric
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: lamp

    Ja, dat kan.
    Je hebt ook een voorschakelapparaat nodig.
    18 uur licht, 6 uur donker : groei
    12 uur licht, 12 uur donker: bloei
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • obafemi
      Retired
      • Oct 2011
      • 6

      #3
      Re: lamp

      Bedankt voor de info. Zon VSA hoeveel kost dat ongeveer en is het moeilijk om aan te sluiten?

      Comment

      • smokeykev
        Retired
        • Mar 2009
        • 1533

        #4
        Re: lamp

        zijn 2x3 kabeltjes die je aansluit (blauw bruin en aarde)
        en 50€-tjes om en bij

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #5
          Re: lamp

          400W Philips son-t Agro is een groei lamp.met de son t pia plus kan je zowel groeien als bloeien.dus die moet je hebben.gaa zoeken op het internet voor een leuke aanbieding. 123tuintechniek.nl bv

          Comment

          • obafemi
            Retired
            • Oct 2011
            • 6

            #6
            Re: lamp

            Misschien een stomme vraag maar moet de lamp horizontaal hangen of verticaal?

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: lamp

              da's wel hellend vlak, die vraag ...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: lamp

                Lees eens wat kweekverslagen op dit forum, daar kun je dit soort dingen vinden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • smokeykev
                  Retired
                  • Mar 2009
                  • 1533

                  #9
                  Re: lamp

                  met die ijzeren plaat waar je de lamp invijst naar onderen toe
                  en dan je plant omgedraaid aan het plafond bevestigen

                  Comment

                  • THCLOVER
                    Banned
                    • Apr 2010
                    • 206

                    #10
                    Re: lamp

                    vind ik leuk eefenkevin
                    vriendelijke groeten thclover

                    Comment

                    • obafemi
                      Retired
                      • Oct 2011
                      • 6

                      #11
                      Re: lamp

                      Ja die vraag over de lamp was vrij dom ik heb nog een vsa en spiegelkap nodig. Kan ik deze spiegel kap gebruiken? link: http://www.onlinekweken.nl/product/2...TING_GEM_.aspx

                      kan iemand misschien een suggestie doen welke vsa ik kan gebruiken liefst wel niet te duur...

                      Groeten

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #12
                        Re: lamp

                        nogmaals je heb een groei lamp.dus je zal nieuw setje moeten kopen.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: lamp

                          Voor de bloeiperiode heb je idd een andere nodig.
                          Een son-t-pia ofzo.
                          De Agro heeft niet voldoende licht in het rode spectrum voor een goeie bloei.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • misto
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 1011

                            #14
                            Re: lamp

                            hps maakt niet uit of die horizontaal of vertikaal hangt,... hpi lampen daarintegen moeten horizontaal!
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment

                            • obafemi
                              Retired
                              • Oct 2011
                              • 6

                              #15
                              Re: lamp

                              Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert
                              nogmaals je heb een groei lamp.dus je zal nieuw setje moeten kopen.
                              Ja maar ik kan toch dan deze lamp gebruiken voor de groei periode en een nieuwe kopen als de plant moet gaan bloeien?

                              Comment

                              Bezig...