Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
waarom is een frequentie regelaar zo duur? ik heb er een nodig voor een 1000 cub softbox
Re: waarom is een frequentie regelaar zo duur? ik heb er een nodig voor een 1000 cub softb
goed materiaal kost geld. Maar bekijk het zo je kan perfect je afzuigsterkte regelen dus ook beter je temp., lv, ... onder controle houden. + minder geluid bij lage frequentie
Comment