Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag Hermafrodiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag Hermafrodiet

    Korting op 420shop
    Ik heb gisteren de eerste van mijn vier skunk 11 planten omgedaan. Het bleek toch wel een hermafrodiet te zijn zeker!!(het zaad was feminised)
    Ik weet dus al zeker dat er wat zaad in mijn wiet zal zitten. Hoeveel % feminised is het zaad dat ik uit die wiet zal halen? En bestaat er een kans dat mijn andere drie plantjes ook zullen veranderen?
    Last edited by Jointjedraaien; 1 November 2008, 16:03.
    Greetz

    #2
    Re: Vraag Herma

    Oorspronkelijk geplaatst door kanonierke
    Ik heb gisteren de eerste van mijn vier skunk 11 planten omgedaan. Het bleek toch wel een hermafrodiet te zijn zeker!!(het zaad was feminised)
    Ik weet dus al zeker dat er wat zaad in mijn wiet zal zitten. Hoeveel % feminised is het zaad dat ik uit die wiet zal halen? En bestaat er een kans dat mijn andere drie plantjes ook zullen veranderen?

    als ik jouw was had ik de site ge emaild omdat je femmi zaad heb daar betaal je meer voor en dan krijg je een hermo zo had ik het denk ik aangepakt maar suc6
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Re: Vraag Herma

      ik heb ook femmi zaad gekocht ik heb ook hermafrodiet ge kunt toch moeilijk naar de winkel toestappen met je plant

      ze zijde dat de kans groter was een vrouw te zijn maar het kan altijd verkeerd uitslagen natuurlijk, daar sta je dan 55 euro voor 5 zaadjes waarvan al 2 hema's de rest zitten nog in het pakje

      Comment


        #4
        Re: Vraag Herma

        Herma's kunnen altijd, ook bij feminised zaden.

        Ik heb iemand eens horen zeggen, dat als je deze zaadjes gebruikt ongeveer 75% weer Herma zal worden
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Vraag Herma

            feminised zaad is onstaan door hermas,hoe precies weet ik ook niet maar is vaak ook aan andere dingen te wijten(stress)

            Comment


              #7
              Re: Vraag Herma

              Ik dacht dat Smokey mij een keer vertelde, dat ze dan vrouwelijke planten lang lieten staan, en zorgen dat ze zo voor eigen nageslacht konden zorgen. Dan zijn het inderdaad herma's.

              Maar, wss speelt het een factor hoe de herma ontstaan is. Als ze niet zijn ontstaan om voor nageslacht te zorgen, zullen ze dan wel zaden maken met 'n hoge kans op herma's.

              Als mijn informatie klopt tenminste.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Vraag Herma

                ik heb wel mijn planten teveel verhuisd dat kan er mischien ook geen goed aan gedaan hebben ( beneden ,boven , buiten , s'avonds terug in een andere kamer )

                Comment


                  #9
                  Re: Vraag Herma

                  Bedankt voor de uitleg. Ik hoop dat de rest van mijn vrouwtjes het goed zullen blijven doen.
                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraag Herma

                    Even een aanpassing, na overleg met bobo: Het speelt slechts een kleine factor of de nakomelingen van een herma daadwerkelijk ook herma worden. Het ligt vooral aan de stress factor. Geef je 'n plant veel stress, dan zal deze 'veranderen' in een herma.


                    Wel is het zo, dat sommige herma's overwegend een man / vrouw zijn. Als je 'n herma hebt, die overwegend een vrouw is, heb je zo'n 90% kans dat er ook vrouwtjes uit het zaad komen. Dit is dus het geval bij feminised zaad. (Bobo bedankt! )
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Vraag Herma

                      Dus als ik het goed begrepen heb dan is de kans groot als ik dit zaad gebruik en de planten zo weinig mogelijk stress bezorg het toch overwegend vrouwtjes zullen zijn.
                      Heb ik dat juist?
                      Greetz

                      Comment


                        #12
                        Re: Vraag Herma

                        Dat ligt eraan, is je herma overwegend een vrouw? Dan heb je meer kans dat je vrouwtjes uit je zaad krijgt. Is je herma overwegend een man, dan heb je meer kans dat je mannetjes uit je zaad krijgt.


                        Heeft je herma niet echt een overwegend geslacht, dan zul je niet meer kans hebben op 'n mannetje / vrouwtje.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Vraag Herma

                          Aan heel die plant heb ik maar vier balletjes gevonden, wil dat dan zeggen dat ze overwegend vrouw was?
                          Greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: Vraag Herma

                            in dat geval meer vrouwelijk

                            Comment


                              #15
                              je kunt die balletjes er toch afhalen dan heb je toch nog wat van uw plant in plaats van ze weg te gooien

                              Comment

                              Bezig...
                              X