Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je allemaal nodig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat heb je allemaal nodig?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik denk dat velen van jullie nu zullen denken: ''Weer zo'n noob die niet kan zoeken''. Maarja.

    Ik heb van een lid 2 zaden gekregen (Ik weet eigenlijk niet welke, ik geloof een ak 47 en een lowryder en 1 van deze is een autoflower) en ik wil ze eigenlijk binnen op mijn kamer gaan kweken.

    Ik dacht er aan om een soort hokje van hout te maken voor onder mijn bureau (Dit kan ongeveer 1 meter hoog zijn en 1,5/2 meter breed) en de binnenkant te bekleden met alluminiumfolie.

    Echter heb ik geen idee wat ik verder allemaal nodig heb, natuurlijk een pot en grond. Maar wat voor grond en hoe groot moet de pot zijn?

    Zouden jullie voor mij een lijstje willen maken voor wat ik allemaal nodig heb en waar ik dat eventueel kan kopen?
    Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk opbrengst en hoge kwaliteit en begrijp dat dat niet zo goed zou lukken in zo'n klein hokje maar ik hoop dat ik er iets van kan maken.

    Bedankt!

    -vlrs
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Re: Wat heb je allemaal nodig?

    we zoude da kunnen doen, maar dan ga je er niets over weten, dus vragen zal je blijven hebben
    dus doe effe moeite wilte da ni doen begin er dan ni aan
    de mannen en vrouwen die hier zitten en echte masters zijn hebben het ook ni in hune shoot geworpen gekregen
    we moete er allemaal tijd in steken ma da doen we graag omdat het een hobby is
    dus doe gewoon moeite als een ander.

    Comment


      #3
      Re: Wat heb je allemaal nodig?

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-in-een-lijst?
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Wat heb je allemaal nodig?

        Dan denk ik toch dat je je wat meer moet gaan verdiepen(voor een hoge opbrengst)
        En verder qua pot enz. is allemaal te vinden als je maar iets meer leest op dit en andere forums,
        er zijn genoeg topics te lezen over hoe en waarom van een hokje bouwen

        Comment


          #5
          Re: Wat heb je allemaal nodig?

          Weer zo'n noob die niet kan zoeken, ghehehehe. Succes met het inlezen in je nieuwe hobby.

          Comment


            #6
            Re: Wat heb je allemaal nodig?

            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
            Weer zo'n noob die niet kan zoeken, ghehehehe. Succes met het inlezen in je nieuwe hobby.
            Haha bedankt 't zou ook wel te mooi zijn geweest.
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

            Comment


              #7
              Re: Wat heb je allemaal nodig?

              idd lees je rijk. succes met de voorbereidingen.

              Comment


                #8
                Re: Wat heb je allemaal nodig?

                Succes met verijken van je brain met deze sappige kennis ^^
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Wat heb je allemaal nodig?

                  denk vooral aan de veiligheid en als je maar 1meter hoogte hebt kies dan voor spaarlamen en/of TL.
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat heb je allemaal nodig?

                    Een doos en een spaarlamp van 11 watt is voldoende

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat heb je allemaal nodig?

                      Weer zo'n noob die inderdaad niet zoeken kan, maar vooruit....................




                      http://www.youtube.com/user/Weedjewe.../0/Z3_bo1kXu60

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat heb je allemaal nodig?

                        ik krijg spontaan zin in het schrijven van een manual "kweken met semtex"
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        Bezig...
                        X