Is mijn PPP eindelijk klaar?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AddyX
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 39

    #1

    Is mijn PPP eindelijk klaar?

    Korting op 420shop
    Is het eindelijk zo veer?
    Moet ik nu ??
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

    Kweet wel dat me het water in de mond loopt !!

    Heb je geen vergrootglas om naar de trichomes te kijken ?

    post19728.html?hilit=trichomes#p19728
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • AddyX
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2008
      • 39

      #3
      Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

      Ik ga morgen een halen.
      Bedankt.

      Comment

      • AddyX
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2008
        • 39

        #4
        Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

        Vandaag heb ik 'n vergrootglas gekocht.
        De trichomes zijn nog helder blank
        Moet nog even wachten met
        Maar ja zo leer je elke dag wat...

        Comment

        • kanonierke
          Chronic Stoner
          Lucky Member
          • Jul 2008
          • 153

          #5
          Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

          Ziet er lekker uit!! Nog even geduld en je hebt een lekker rokertje. 100 jaar leven is 100 jaar leren.
          Greetz

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #6
            Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

            pas als je trichomes een amber achtige kleur geeft dan zou ik zeggen ik knip um om

            peace

            Comment

            • yordi
              Retired
              • Jun 2008
              • 13

              #7
              Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

              kun je nog es wat foto's neer zetten? ze zien er zo mooi uit

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #8
                Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

                neem bijv met een vergroot glas een foto dan kan je beter de trichomes zien

                Comment

                • AddyX
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2008
                  • 39

                  #9
                  Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

                  Straks post ik wat meer foto's.

                  Comment

                  • AddyX
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Aug 2008
                    • 39

                    #10
                    Re: Is mijn PPP eindelijk klaar?

                    Hier heb ik wat close up's.

                    Attached Files

                    Comment

                    • Jona
                      Retired
                      • Jun 2008
                      • 2797

                      #11
                      Ja amaaaaaai!
                      Wat een schatjes zijn dat zeg!!! Heel mooie planten echt waar!
                      Maar ik vroeg me af welk zaad je gebruikt hebt? Ik heb van Dutch Passion Powerplant liggen, maar dies niet etzelfde als PPP zeker?

                      Greetzzz

                      Comment

                      • AddyX
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Aug 2008
                        • 39

                        #12
                        Hoi Jona,
                        Wat ik weet, dit is Pure Power Plant.
                        En dit keer heb ik wat problemen mee had, maar toch is uiteindelijk alles goed gegaan.

                        Comment

                        • Greenscene
                          Retired
                          • Aug 2008
                          • 138

                          #13
                          Is dit je eerste projectje??!!
                          Zoja moet ik zeggen dat je er verdomd een mooi werkje van gemaakt hebt!
                          Zowel in quantiteit als kwaliteit zit je goed kerel...

                          Daarbij is power plant "a killa strain to smoke"!
                          Laat het je smaken kerel big up yaself!

                          Good to see you keep'in it green and peace to ya

                          Comment

                          • Kim
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 395

                            #14
                            ik ben hartstikke jaloers. Dit wil ik ook kunnen. Wat ziet dat er prachtig uit!
                            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                            Medigebruiker

                            Comment

                            Bezig...