Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

    Korting op 420shop

    Hoeveel stekken zou 1 zo'n moederplant per week (2 weken) opleven als deze 3-4 maanden oud is?


    BEDANKT ALVAST!!!

    #2
    Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

    member-introduction.html

    Comment


      #3
      Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

      Oorspronkelijk geplaatst door alien
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/member-introduction.html
      Done

      Comment


        #4
        Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

        hey ik vind een 1000 watter wel wat overdreven voor een moederplant,maar goed normaal gezien zou je 1 stek per liter grond per week moeten kunnen snijden,dus een 25 liter pot geeft +-25 stekken per week.

        Comment


          #5
          Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

          Oke laat ik het iets anders formuleren

          Hoelang kan ik met een moederplant doen?
          En hoeveel stekken kan ik per week/2 weken van een gezonde moederplant halen als deze 3 maanden oud is?
          Hoelang kan ik die productie aanhouden van die moederplant?


          Greetss

          Comment


            #6
            Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

            hoe lang een moederplant meegaat ligt aan de verzorging en aan de grote van je pot,maar gemiddeld een maand of 6 de hoeveelheid stekken per week ligt ongeveer gelijk aan de inhoud van je pot.

            Comment


              #7
              Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

              Weer wat bijgeleerd .
              Maar als je een Moederplant goed verzorgt kan deze toch jaren mee?

              Comment


                #8
                Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

                Nou ik dacht dat de moederplant een jaar mee zou gaan, en dat de productie van een plant pas echt op gang begint te komen na 3 maanden ongeveer.

                En is het aantal stekken dat je er vanaf kan halen ook niet afhankelijk van de hoeveel licht dat de plant krijgt??

                En ik hoor veel over alleen kweken onder grote hoeveelheid tl licht omdat het rendement groter is doordat de lampen minder warmte produceren.

                Dus wat denken jullie dat beter is 400 watt aan tl licht of een 400 watt groeilamp??

                Comment


                  #9
                  Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

                  Wat bedoel je met groeilamp?

                  400 Watt aan TL, dat is een dure oplossing.. Dan zou je beter voor een 400 Watt HPS kunnen gaan.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

                    Lampen met overwegend blauw spectrum.

                    Ik ben van plan om de planten in 65 liter potten te zetten met batmix. 1x 400 watt groeilamp per plant. en dan 2 planten.

                    Is dit genoeg om mijn vriende kring te voorzien van 150 stekken per week?? (Natuurlijk wel na een aantal maanden als de planten mooi groot en breed zijn)

                    Comment


                      #11
                      Re: Stekken. Hoeveel stekken van moederplant?

                      Ik zou het hier graag over een andere boeg gooien. Dit gaat de commerciele toer op en hebben we in het belang van het blijven bestaan van het forum geen behoefte aan, aan zulke vragen. En om af te sluiten, er staat genoeg info op het forum. Moet je ff de zoek functie gebruiken .

                      Ps : niet persoonlijk bedoeld, Je bent steeds welkom.

                      Grtz

                      Comment

                      Bezig...
                      X