First

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #16
    Re: First

    Weedjewat, je hebt helemaal gelijk, succes met de "led".

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: First

      Ernie en/of Ernie666 is idd dezelfde LED- fanaat.
      Zijn account is dus wederom gebannen.....

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #18
        Re: First

        met tl lampen van de bouwmarkt kom je al een end.een of 2 computerfan,s erbij en gaan.ik zou er minimaal 2 van 18 watt nemen.

        Comment

        • ganjabenji
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2011
          • 37

          #19
          Re: First

          Yoo allemaal ,

          Hier ben ik weer , ik heb er 3 lampen bijgehangen. 2 TL buizen met verschillende kleuren (had ik in die micro sectie gelezen) en een gloeilamp.
          Nu is er wel weeral wat bladschade maar voor de rest ziet hij er vééél gezonder uit. ik laat overdag ook zoveel mogelijk de deur open voor verse lucht.
          Hoelang duurt het voor topvorming begint ? nu al 2 12/12 weken en niet veel te zien . iemand een verklaring of is dit normaal?
          IMG203.jpgIMG204.jpgIMG205.jpgIMG206.jpg

          Comment

          • showtime
            Wicked Stoner
            • Sep 2010
            • 238

            #20
            Re: First

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel
            Weedjewat, je hebt helemaal gelijk, succes met de "led".
            dit dus

            Comment

            • Joepje
              Expert Stoner
              Member
              • Feb 2012
              • 84

              #21
              Re: First

              ik raad je dan wel aan de tl lampen beter te plaatsen, nu krijgt de helft van je plant licht terwijl de andere kant donker is. je kan beter een lamp aan de andere kant hangen of ze beiden boven de plant hangen

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: First

                Dat van die gloeilamp heb je hier niet gelezen denk ik, want daar komt voor een plant geen bruikbaar licht af.
                Als je wil dat ze gaat bloeien, moet je 12 uur licht geven (VEEL licht) en ze moet 12 uur absoluut helemaal donker staan.
                Er mag dus geen glimpje licht bijkomen in die periode.

                Dan, een week of drie hierna, ga je om de dag 2ml per Liter water plagron bloei meegeven.
                Dan weer drie weken later kun je ook de top-activator toevoegen. Zou niet veel hoger gaan dan 1ml per twee liter water.

                Halve doses voeding, vanwege het karige licht en overvoeding tot nu toe.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • ganjabenji
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2011
                  • 37

                  #23
                  Re: First

                  Oorspronkelijk geplaatst door Joepje
                  ik raad je dan wel aan de tl lampen beter te plaatsen, nu krijgt de helft van je plant licht terwijl de andere kant donker is. je kan beter een lamp aan de andere kant hangen of ze beiden boven de plant hangen
                  Ik draai men plant wel regelmatig om en erboven hangt een LED lampje , is dat dan ook niet goed?

                  en de gloeilamp zetk af dan , thx voor de info guys

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #24
                    Re: First

                    Draai er een spaarlampje in (ipv die gloeilamp), dat licht hebben ze wel wat aan.
                    Met grootste wattage dat je kan vinden.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • ganjabenji
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Oct 2011
                      • 37

                      #25
                      Re: First

                      Check , heb het vervangen met een spaarlamp van 12watt. Had nog een vraagje , mag je gewoon takken afknippen die te dun zijn ? en bladeren enzo? zodat er meer licht inkan zogezegd

                      Comment

                      • Joepje
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Feb 2012
                        • 84

                        #26
                        Re: First

                        als het niet hoeft niet doen, bladeren zijn de motor van je plant hoe meer je knipt hoe zwakker ze is, en ik denk aangezien je lampen ze genoeg uit elkaar groeit door het strekken

                        Comment

                        • ganjabenji
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Oct 2011
                          • 37

                          #27
                          Re: First

                          Kan iemand mij hier vertellen waar ik een HPS lamp kan kopen die voor maximaal 2 planten gebruikt kan worden? Vind niets op internet , liefst met een e27 fitting! thx

                          Comment

                          • Psicodelicia
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Apr 2012
                            • 16

                            #28
                            Re: First


                            Lol... Ik denk dat je nog aardig wat te lezen hebt op het forum. Een hps lamp met een E27 fitting? Bestaat niet.Als je echt graag een wietje wilt kweken, kun je het beste gewoon beginnen met heeeeeeeel veel lezen op het forum, en dan beginnen met een compleet tentje. Je kunt dit ook het beste in een growshop kopen ipv online (mijn mening). Daar helpen ze je zeker en vast aan een mooi setje.

                            Succes.

                            Comment

                            Bezig...