Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

    Korting op 420shop
    Naam: Amnesia Haze
    Type: Voornamelijk Sativa
    Bloeitijd: 10 weken
    Prijzen: Nog niet
    Genetica: Super Silver Haze x Cambodjaans
    zoiets zoek ik dus.heb nu voor de 2e keer stekken,maar die moeten minimaal 11 weken bloei hebben.

    #2
    Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

    9 weken hase is als voor een dubbeltje op de eerste rij.

    Comment


      #3
      Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

      toch zie ik op andere forums mooie vette toppen,en een bloeitijd van 65 dagen,dat wil ik ook wel

      Comment


        #4
        Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

        Ik had hier amnesia van hypro 15 weken staan, mooi rijp langharige rooie dame. ze was haar bloeitijd meer als waard.

        Comment


          #5
          Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

          hep maar 2m2 voor eigen gebruik,maar wil er wel economisch mee omgaande haze die ik laatst had staan tikte ook bijna de 12 weken aan.mooie plant,maar vind het gewoon te lang duren

          Comment


            #6
            Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

            ik weet niet of ze helemaal eerlijk zijn over hun bloeitijd.. maar misschien deze ?

            http://www.wietzaadjes.nl/shop/amnes...ds-p-2245.html

            Comment


              #7
              Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

              nieuwe camera1 757.jpgnieuwe camera1 756.jpghoop dat ik ze gevonden hebzoals op de foto,zo heb ik ze gekregen,heb er verder nog geen info over,dus ik hoop maar dat het goed komt.

              Comment


                #8
                Re: waar kan ik terecht voor 9 weken haze? bedoel het zaad,het liefst vrouwelijk.

                www.seedfinder.eu al geprobeerd?

                Comment

                Bezig...
                X