tweede bloei wat moet ik er meedoen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moonlight1
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 94

    #1

    tweede bloei wat moet ik er meedoen

    Korting op 420shop
    100_0553.jpg100_0554.jpg
    wat raden jullie me aan te doen met de 2de bloei
    gewoon kijken als de eerste bloei klaar is gewoon alles oogsten of
    juist de rijpe buds oogsten en de rest verder te laten bloeien tot ze klaar zijn.
    Ik heb ergens gelezen dat het niet opbrengt om deze 2de bloei te laten rijpen
    Wat vinden jullie hiervan?
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: tweede bloei wat moet ik er meedoen

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...nternode-bloei

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: tweede bloei wat moet ik er meedoen

      Dit lijkt me geen 2e of 3e internode-bloei.
      Het zijn gewoon onderontwikkelde topjes, door onvoldoende licht, lager op de plant.
      Ik verwijder ze altijd.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • moonlight1
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 94

        #4
        Re: tweede bloei wat moet ik er meedoen

        er mag een slotje op

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: tweede bloei wat moet ik er meedoen

          Bij deze...

          Comment

          Bezig...