Beginnend kweker.. Hulp AUB!
Collapse
X
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
Hey tumble...
Mijn plantjes die ik in light mixx heb gezet groeien als een gek man... Veel beter dan in die potgrond waar ik mijn eerste plantje in heb.. Ik heb alleen ff 1 vraag... Voor3 weken zit daar voeding in... NU heb ik gewoon autflower plantjes.. MAar wat ik me nu afvraag... Zou ik na die 3 weken gewoon gelijk kunnen beginnen met bloei voeding ofniet..??(Canna Flores).Tnxs alvast en een happy newyear everybody..!!!! Blaze it uppp..
Salute!Comment
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
als je al groei voeding heb staan,geef je die gewoon een keer mee over 3 weken,en daarna alleen de bloei.Comment
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
Even terug over die voeding..
Je hebt het over Canna Terra Flores.
Als ik het me goed herinner staat er 50ml op 10L water. Niet andersom !
Dat betekend dus 5ml op 1L water en niet 0.2ml
Dat lijkt me dichter bij de waarheid.
Ik heb zelf nooit meer dan 3ml/L gegeven zonder problemen.Comment
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
Beste mensen ,
Ik heb weer ff een vraag.. Sinds dat ik begon met kweken zonder enkele ervaring ben ik begonnen met potgrond en is me vertelt dat ik geen voeding hoef te gebruiken voor de groei.. Nu dat ik bij een aantal growshops naar alle kweek mediums heb gekeken en het een en ander er over gelezen te hebben vroeg ik me het volgende af.. Ik vind het wel ok om bij de groei helemaal geen voeding te gebruiken.. Nu is mijn aarde plagron lightmix.. Maar nu heb ik bij een growshop ook gelezen dat er plagron growmix bestaat...Als ik echt alleen maar bij de bloei periode voeding wil gaan gebruiken zou ik dat voortaan niet beter die growmix kunnen kopen of zie ik dit nu verkeerd neet tog..??Comment
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
Beste mensen ,
Heel even iets.. Ben net een beetje aan het klussen aan mijn micro kweek hokje.. Ik zal na het weekend eerst is een paar fotos maken eigenlijk zodat jullie ook kunnen zien met wat jullie me nou telkens helpen... Alleen even 1 ding waar ik helemaal niks niks van snap... Nu ben ik net bezig en terwijl ik bezig ben had even de stekker van mij PC fannentjes voor mijn afzuiging boven in uit het stop contact gehaalt.. Nu Waar ik helemaal niks van snap is dat mijn tempratuur gewoon hetzelfde blijft... Snappen jullie het..?? Ik heb trouwens 2 fannentjes voor mijn inblaas die lager zijn dan mijn afzuiging. Ik hoop dat jllie ff met mij willen denken want ik word er een beetje gek van dat ik het niet snap..
Greet G
---------- Post added at 02:27 ---------- Previous post was at 02:17 ----------
Owja er staat ook nog een normale tafel vantilator om de tempratuur overal contstant te houden...Beste mensen ,
Heel even iets.. Ben net een beetje aan het klussen aan mijn micro kweek hokje.. Ik zal na het weekend eerst is een paar fotos maken eigenlijk zodat jullie ook kunnen zien met wat jullie me nou telkens helpen... Alleen even 1 ding waar ik helemaal niks niks van snap... Nu ben ik net bezig en terwijl ik bezig ben had even de stekker van mij PC fannentjes voor mijn afzuiging boven in uit het stop contact gehaalt.. Nu Waar ik helemaal niks van snap is dat mijn tempratuur gewoon hetzelfde blijft... Snappen jullie het..?? Ik heb trouwens 2 fannentjes voor mijn inblaas die lager zijn dan mijn afzuiging. Ik hoop dat jllie ff met mij willen denken want ik word er een beetje gek van dat ik het niet snap..
Greet GComment
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
of gewoon citroensap helpt ook hoor en kost niks maar ph meter is idd nodig kan je in aquariawinkels krijgenYo!masterG
Volgens mij heb je een rekenfoutje:'10 ml op 50 liter.. Dan is het dus 1 ml op 1 liter..'''''
het is wel 2ml op 10liter water,gebruik de voedingscalculator op http://www.canna.nl/growguide en schaf jezelf een PH-meter aan en een fles PH-LED there be light and fotosyhnteses was bornComment
-
-
Re: Beginnend kweker.. Hulp AUB!
Nee nee de lampen stonden natuurlijk aan anders zou het niet zo gek zijn... Vale zei me dat het misschien komt door de tempratuur buiten de kweek ruimte.. Ik denk ook dat dit het is want de kamer waar ik m'n hokkie in heb gebouwt is niet overdreven warm... Tnxs voor jullie reacties , ik snapte er ff helemaal niks van want die stekker was er zeker 20 min uit.. Maarja als dit nu heel langzaam opwarmt zou het goed kunnen natuurlijk.Comment




Comment