Goeindaag,
ik ben net begonnen voor de derde keer met 10x critical onder een 600W lamp.
De eerste keer had ik zo'n 300g.
De tweede keer zo'n 320g.
Ik vind dit persoonlijk redelijk teleurstellend aangezien ik alles doe volgens de richtlijnen.
Ik gebruik Terra HYPRO als basisvoeding, Topbooster en Super PK van Aptus. Ook Enzymen.
Water wordt opgewarmd (soms wel iets te warm) en de zuurtegraad aangepast..
Een goede afzuiging is voorzien, alles is volgens de regels.
De luchtvochtigheid is bij mij automatisch goed, daar hoef ik niks voor te doen.
Het enige waar ik niet in slaag is om de temperatuur stabiel te houden.. Als de lampen uitgaan kan het afkoelen tot zo'n 9°, als ze aanliggen is het max 29 a 30°.
Bij deze heb ik een olieradiator aangeschaft.
Daar staat nu wel een thermometer op, maar niet in °C.
Zou er geen thermische systeem bestaan die je net zoals een schakelklok tussen je stopcontact en je radiator kunt plaatsen?
Ik ben al overal gaan zoeken en op het internet gekeken maar vind niet meteen iets.
Of bestaan er andere opties om die temperatuur toch tussen de 20 en 28° te houden?
Mijn afzuiging heeft een thermisch systeem, het zou moeten aanslaan bij temp > 28° maar dat doet het eigenlijk niet dus laat ik het continu aanliggen.
Kunnen jullie me verder helpen?
Ik streef toch naar zo'n 450g!
Met critical zou dit toch wel doenbaar moeten zijn..
Alvast bedankt!
ik ben net begonnen voor de derde keer met 10x critical onder een 600W lamp.
De eerste keer had ik zo'n 300g.
De tweede keer zo'n 320g.
Ik vind dit persoonlijk redelijk teleurstellend aangezien ik alles doe volgens de richtlijnen.
Ik gebruik Terra HYPRO als basisvoeding, Topbooster en Super PK van Aptus. Ook Enzymen.
Water wordt opgewarmd (soms wel iets te warm) en de zuurtegraad aangepast..
Een goede afzuiging is voorzien, alles is volgens de regels.
De luchtvochtigheid is bij mij automatisch goed, daar hoef ik niks voor te doen.
Het enige waar ik niet in slaag is om de temperatuur stabiel te houden.. Als de lampen uitgaan kan het afkoelen tot zo'n 9°, als ze aanliggen is het max 29 a 30°.
Bij deze heb ik een olieradiator aangeschaft.
Daar staat nu wel een thermometer op, maar niet in °C.
Zou er geen thermische systeem bestaan die je net zoals een schakelklok tussen je stopcontact en je radiator kunt plaatsen?
Ik ben al overal gaan zoeken en op het internet gekeken maar vind niet meteen iets.
Of bestaan er andere opties om die temperatuur toch tussen de 20 en 28° te houden?
Mijn afzuiging heeft een thermisch systeem, het zou moeten aanslaan bij temp > 28° maar dat doet het eigenlijk niet dus laat ik het continu aanliggen.
Kunnen jullie me verder helpen?
Ik streef toch naar zo'n 450g!
Met critical zou dit toch wel doenbaar moeten zijn..
Alvast bedankt!

Comment