Heb ik het goed gedaan? Foto's

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skunc
    Retired
    • Mar 2011
    • 5

    #1

    Heb ik het goed gedaan? Foto's

    Korting op 420shop
    Echt iets van acht maanden nu lol





  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

    Wat heb je gedaan dan ?
    (en wat is dat)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

      8 maanden??? Wel klein en fluffy dan, weird...
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • angelo2011
        Senior Stoner
        • Oct 2010
        • 38

        #4
        Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

        heel apart!

        Comment

        • Silas
          Admin
          Lucky MemberModeratorAdmin
          • Sep 2009
          • 1272

          #5
          Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

          zo te zien zit ze nog niet zo lang in de bloei.

          8 maanden, ja in je dromen. Ik geloof er niets van, overtuig me van het tegendeel.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          ?
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

            Dat is een autoflowerke he?
            God was never on your side..

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

              8 maanden en 2 weken nu ghehehe.

              Comment

              • smokeykev
                Retired
                • Mar 2009
                • 1533

                #8
                Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                te weinig voeding?

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                  Vertoont duidelijk Mg tekorten en algeheel voedingstekort.

                  Comment

                  • Sudoma
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2009
                    • 706

                    #10
                    Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                    Dat is een autoflowerke he?
                    Hahahaha meen je dat serieus??? Autoflowers leven geen 8 maanden
                    Wel wakker blijven he

                    Comment

                    • Nelago
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Aug 2011
                      • 15

                      #11
                      Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                      het enige wat ik kan bedenken is dat hij bedoeld dat dit het eerste is wat hij in 8 maanden heeft geproduceerd. (sinds hij op het forum zit mrt 2011-dec 2011)
                      en of hij het goed heeft gedaan ?
                      het lijken me trouwens wel oude fotos aangezien foto 2 en 3 volgens mij buiten zijn genomen

                      Comment

                      • Smokey M
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2011
                        • 85

                        #12
                        Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                        ziet er volgens mij veel te vroeg uit !! na het drogen zal er niets meer overblijven vrees ik
                        One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

                        Comment

                        • small
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 322

                          #13
                          Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                          wel handig om het te laten droogen in een koffer.
                          Kijk je vast special treatment bij de douane
                          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                          Comment

                          • misto
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 1011

                            #14
                            Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                            Volgens mij is het allemaal al opgerookt ondertussen
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment

                            • Sudoma
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2009
                              • 706

                              #15
                              Re: Heb ik het goed gedaan? Foto's

                              het enige wat ik kan bedenken is dat hij bedoeld dat dit het eerste is wat hij in 8 maanden heeft geproduceerd. (sinds hij op het forum zit mrt 2011-dec 2011)
                              en of hij het goed heeft gedaan ?
                              Als het daarom gaat:

                              1. Ik vindt het maar kleine topjes.
                              2. De wiet is nog veel te groen.
                              3. Als hij al acht maanden kweekt zou hij beter moeten weten...
                              4. Voor een buitenkweek vindt ik het wel heel erg weinig.
                              5. Hij schrijft niet erbij of hij voeding of dergelijke gebruikt heeft en dus is het naar mijn mening moeilijk te zeggen of hij het goed gedaan heeft

                              Als dit mijn oogst buiten is gaat het direct de composthoop op. Of ik maak er een beetje olie van om mee te bakken ligt eraan hoe hard hij knalt.
                              imag1066h.jpg

                              Comment

                              Bezig...