na lang zoeken en sparen zit mijn eerste kweekje eraan te komen, denk en hoop volgende week voldoende poen te hebben om te starten en alles aan te kopen, zal alvast al beginnen met zaden te gaan halen één dezer
nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met mr nice seeds, mijn eerste kweekje zal ik beginnen met masterkush van mr nice seeds maar vind er niet echt info over of iemand die al gekweekt heeft met deze zaden, als er iemand is die er ervaring mee heeft altijd welkom
begin is komende
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: begin is komende
idd lange1908 die soort is het, was de x skunk vergeten
Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Re: begin is komende
dus eerst begonnen met de black jack, de masterkush x skunk is voor de 2e ronde
, hier mag eventueel slotje op
Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment




Comment