Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan mijn topic niet meer vinden..?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan mijn topic niet meer vinden..?

    Korting op 420shop
    Beste mensen ,

    ik heb vorige week ofzo een topic geopend die ik nu niet meer terug kan vinden. Ook met de zoekfunctie niet.Ik heb me inmiddels ook helemaal suf gelezen op dit forum. ff een kleine update. Mijn plantje gaat heel goed de tempratuur enz is allemaal perfect! Dankzij jullie hulp en geduld.. Ik had tog nog ff een paar vragen... Mij temp in nu gemiddeld 26/28 graden. en precies net onder de lamp is het rond de 29 30 graden zo.. Dit is goed tog..? Ik ga denk ik ook nog een paar zaden erbij bestellen want nu ik het een beetje door heb allemaal wil ik wel meer planten gaan kweken.Iemand zei me op dit forum om plagron light mix te kopen en nog 1 waar ik de naam van vergeten ben. Voor dit kweekje heb ik voor de bloei canna terra flores gekocht. Maar ik wil mijn volgende potten gewoon de op manier doen hoe volgens mij tumble me uitlegde zonder voeding. Ik hoop dat jullie me ff willen zeggen of ik alles goed doe en of ik iets vergeet ofzo of niet goed doe.En alleen nog over de voeding.. Ik las iets vanaf de tweede week bloei ofzo en een week voor het einde stoppen..?? Ik kan hier niet echt info meer over vinden en op de fles zelf staat ook niks.

    Greetzz Master G

    #2
    Re: Kan mijn topic niet meer vinden..?

    Er is geen topic van jou te vinden vermoedelijk heb je iets fout gedaan en niet op plaats reactie gedrukt of zo.
    Topic's worden hier nooit verwijderd alleen gesloten en van jou is niks te vinden

    Groetjes Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Kan mijn topic niet meer vinden..?

      Ik heb je topic terug gevonden en die is weer klaar voor gebruik...

      Comment

      Bezig...
      X