Knakken??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #1

    Knakken??

    Korting op 420shop
    Moggel,

    Vraagje?
    Heb 4 x blue mistic staan waarvan 3 geknakt wegens hoogte in begin bloei. Nu eind bloei zien de 3 geknakte er duidelijk witter, groter en rijper uit dan de ongeknakte, ook onder de knak..
    Is dit puur te wijten aan knakken of phenoverschil??
    -
    Foto maken wordt beetje moeilijk omdat ik bijna niet op lokatie kan komen als lamp uit is..
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Knakken??

    Alles kan, zolang het geen klonen van één moeder onder exact dezelfde omstandigheden zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Knakken??

      supercroping of knakken brengt gewoon meer lichtdruk op je toppen. een ongeknakte top ontvangt enkel bovenaan de maximale lichtdruk alles eronder moet met weiniger doen. Licht neemt kwadratisch aan intensiteit af naarmate de afstand vordert.

      Comment

      • smokeykev
        Retired
        • Mar 2009
        • 1533

        #4
        Re: Knakken??

        ik zat ook aan knak/buig te denken voor mijn miniwidow... kwestie van de onderste topjes toch ook beetje licht te geven..?
        aan dit voorbeeld te zien is dit mss geen slecht idee?

        PS fluiter sorry dak je topic hiervoor misbruik maar sluit volgens mij wel aan...?

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #5
          Re: Knakken??

          Met lichtdruk heeft het niet echt te maken in dit geval, alles zit mooi op één hoogte..
          Moet wel een pheno zijn dan.. Hij is beduidend kleiner gebleven dan de andere terwijl ze in dezelfde omstandigheden staan.

          Dank.

          Comment

          • DailyLama
            Retired
            • May 2011
            • 10

            #6
            Re: Knakken??

            Aloha, 'k kan't niet bewijzen maar mij lijkt het een stressreactie, 'k heb het wel vaker zien voorkomen bij planten die geknakt waren. Zelfs bij takken die per ongeluk geknakt waren (buitenkweekjes) en beduidend meer opbrachten dan andere. Namaste, DailyLama

            Comment

            Bezig...