Hey heren/dames
Misschien hebben sommigen onder jullie al gezien dat ik sinds kort begonnen ben met een kweekverslagje.
Het grootste probleem is echter de temperatuur.
Deze schommelt enorm en ik kan der precies niets aan veranderen
Ik ben ten einde raad eigenlijk. snap niet goed hoe dit in godsnaam kan...
Is het het extra kacheltje, is het de lamp, is het mijn meter die op de verkeerde plaats hangt, is het de afzuiging die niet sterk genoeg is?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Greetz
Misschien hebben sommigen onder jullie al gezien dat ik sinds kort begonnen ben met een kweekverslagje.
Het grootste probleem is echter de temperatuur.
Deze schommelt enorm en ik kan der precies niets aan veranderen
ben weer terug van een kale reis...
temp: 14.6°/34.3°
LV: 17%/51%
De luchtbevochtiger staat erin en is ingesteld op 65%.
Als dit zo verdergaat ziet het er niet goed uit.
effe recapituleren:
Licht: 00:00-18:00
Verluchting: continu
Verwarming: 18:15-18:15 , 19:15-20:00 20:15-21:00 21:15-22:00 22:15-23:00 23:15-23:45
Ventilator: continu
Water: op 6 tijdstippen tussen 00:00 en 18:00. Telkens intervallen van 1 a 2 uur (druppelaars)
Luchtbevochtiger: constant aan, houd de LV op 65.
Wel zijn ze enorm gegroeid, maar dan vooral in de breedte. Ze maken veel blad aan.
Ik heb wel schrik dat ze gaan breken, ze zien er zo kwetsbaar uit...
eentje is nu 7 a 8 cm en lijkt schuin te groeien, maar niet echt veel. ze neigen wat naar het licht.
Indien dit morgen niet betert (temp) ga ik zware investeringen doen en koop ik me een radiator die koelt en verwarmd..
Alstublieft, help me mijn temp onder controle te houden... wat doe ik verkeerd? kan dit aan de passieve inlaat liggen die niet groot genoeg is?
Greetz
temp: 14.6°/34.3°
LV: 17%/51%
De luchtbevochtiger staat erin en is ingesteld op 65%.
Als dit zo verdergaat ziet het er niet goed uit.
effe recapituleren:
Licht: 00:00-18:00
Verluchting: continu
Verwarming: 18:15-18:15 , 19:15-20:00 20:15-21:00 21:15-22:00 22:15-23:00 23:15-23:45
Ventilator: continu
Water: op 6 tijdstippen tussen 00:00 en 18:00. Telkens intervallen van 1 a 2 uur (druppelaars)
Luchtbevochtiger: constant aan, houd de LV op 65.
Wel zijn ze enorm gegroeid, maar dan vooral in de breedte. Ze maken veel blad aan.
Ik heb wel schrik dat ze gaan breken, ze zien er zo kwetsbaar uit...
eentje is nu 7 a 8 cm en lijkt schuin te groeien, maar niet echt veel. ze neigen wat naar het licht.
Indien dit morgen niet betert (temp) ga ik zware investeringen doen en koop ik me een radiator die koelt en verwarmd..
Alstublieft, help me mijn temp onder controle te houden... wat doe ik verkeerd? kan dit aan de passieve inlaat liggen die niet groot genoeg is?
Greetz
Is het het extra kacheltje, is het de lamp, is het mijn meter die op de verkeerde plaats hangt, is het de afzuiging die niet sterk genoeg is?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Greetz

Comment