Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokeandfly
    Retired
    • Jan 2012
    • 3

    #1

    Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik ben net nieuw op deze pracht site en ik zou ook graag een start willen maken met het kweken van wiet.
    tips en commentaar zou leuk zijn!
    Mijn budget is zo tussen de 100,- en de 150,- om mee te beginnen.

    - Met welke wiet soort zou ik het best kunnen beginnen?
    - Welke voeding kan ik het best gebruiken?
    - Mijn plan was om te gaan kweken in een luchtdichte kast met goede ventilatie, is er een manier om simpel je kast goed te laten ventileren?
    - En wat zijn de producten die echt noodzakelijk zijn om een beetje een goede oogst te creƫren.

    Alvast bedankt!
    En bedankt voor jullie tijd.
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

    Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!


    suc6

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #3
      Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

      Kijk eens op een site van een growshop bij kant en klare tentjes. Dat geeft een indruk welke apparatuur je nodig hebt en de kosten daarvan. Met jouw budget zal je toch uitkomen bij een micro-kweekje. Op dit forum staan voorbeelden genoeg hoe met weinig kosten toch iets wat lijkt op een kweekruimte in elkaar wordt geknutseld.

      Comment

      • smokeandfly
        Retired
        • Jan 2012
        • 3

        #4
        Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

        Bedankt!
        Verder geen aanrader als het gaat om welke soort wiet plant ik het best kan planten voor de eerste keer?

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #5
          Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

          Buxus schijnt lang en mooi groen te blijven..
          Voor een trippender effect zou ik een snel bloeiend soortje nemen..

          Smookse

          Comment

          • smokeandfly
            Retired
            • Jan 2012
            • 3

            #6
            Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

            Hmm.. Denk dat ik dan de Big bang AF ga planten, schijnt een matige opbrengst te hebben?
            Last edited by ceBep; 14 January 2012, 19:50. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #7
              Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

              Beter gewone plant direct onder 12/12 dan AutoFalers..

              Betere smaak/ betere opbrengst

              smookse

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #8
                Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

                ik ben anders goed e spreken over de smaak van bv lowrydertweetjes hoor... ja er komt weinig aan maar man wat zijn ze grappig
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • fl13r3flu1t3r
                  Banned
                  • Aug 2010
                  • 3100

                  #9
                  Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

                  Meen je dat??
                  Alleen grappig of ook echt te roken??

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #10
                    Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

                    niet alleen rookbaar, ook gewoon echt lekker.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • D-style24
                      Stoner
                      Member
                      • Feb 2009
                      • 23

                      #11
                      Re: Even een paar vraagjes over het binnen kweken.

                      Oorspronkelijk geplaatst door smokeandfly
                      Bedankt!
                      Verder geen aanrader als het gaat om welke soort wiet plant ik het best kan planten voor de eerste keer?
                      Ik zou dan zeker geen Haze soorten nemen. Misschien een PPtje ofzo doen het altijd wel goed.

                      Comment

                      Bezig...